Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Er så sjelden sykdom 😞 har dere blitt bedre, isåfall hva? Anonymous poster hash: 1e2ef...03f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Er så sjelden sykdom har dere blitt bedre, isåfall hva? Anonymous poster hash: 1e2ef...03f Vet ikke om du skrev feil. Jeg har hypersomni, dvs unormalt høy søvnbehov. Har hatt en atypisk sykdomsutvikling men diagnosen er stilt etter en lang utredningsfase. Nevrologen sier det er usannsynlig at jeg noen gang blir bedre, så jeg må bare finne meg i det og gjøre det beste ut av det. Jeg går på Modiodal, det hjelper litt. Anonymous poster hash: 51228...932
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Hypo er vel det omvendte av hyper når det gjelder sykdommer, så regner med du snakker om lite søvn HI? Har du nettopp fått diagnosen? Hva sier legene? Anonymous poster hash: b505e...c6a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Skrev feil, hypersomni skulle det stå. Jeg har vert på søvnregistrering, skal nå til Bergen søvnsenter for prat. Har en drøm om å jobbe, men legene sier det er lite håp for det 😞 jobber dere? Må ha minst 16 t søvn per dag😶 har i grunn ikke noe liv 😞 Anonymous poster hash: 1e2ef...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå