Gå til innhold

Navnestatistikk 2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Syns dette er spennende!  Har selv en snart 2åring med et navn som er på vei oppover ( :sur: ).  Det spilte ingen rolle, hun er oppkalt etter min mormor så det ville blitt det navnet uansett, men kjipt at det plutselig er "populært" igjen.  Etter at jeg så at det klatret litt ifjor begynte vi å bruke hennes andre fornavn også  som er kjempesjeldent.  Sånn at hun skulle ha et unikt navn :)  Derfor er jeg veldig spent på å se hvordan Lilly ligger an nå!

Endret av TreErLikFamilie

Syns dette er spennende!  Har selv en snart 2åring med et navn som er på vei oppover ( :sur: ).  Det spilte ingen rolle, hun er oppkalt etter min mormor så det ville blitt det navnet uansett, men kjipt at det plutselig er "populært" igjen.  Etter at jeg så at det klatret litt ifjor begynte vi å bruke hennes andre fornavn også  som er kjempesjeldent.  Sånn at hun skulle ha et unikt navn :)  Derfor er jeg veldig spent på å se hvordan Lilly ligger an nå!

Jeg har også ei datter som heter Lilly, og jeg tror det navnet kommer på topp-10 lista om noen år. Men det er jo et nydelig navn da! :)

Jeg har også ei datter som heter Lilly, og jeg tror det navnet kommer på topp-10 lista om noen år. Men det er jo et nydelig navn da! :)

Jeg også syns det er nydelig - pluss at det betydde mye for meg å kunne oppkalle henne etter min mormor som i mine øyne var verdens beste :)  

Det har jo litt å si hvor mange som får de topp 10 navnene også - hvordan resten av listen blir seendes ut.  For eksempel så var det flere barn som fikk navnet Lilly/Lily i 2012 enn i 2013 - man allikevel så havnet det høyere opp på listen i 2013.  

J

Det har jo litt å si hvor mange som får de topp 10 navnene også - hvordan resten av listen blir seendes ut.  For eksempel så var det flere barn som fikk navnet Lilly/Lily i 2012 enn i 2013 - man allikevel så havnet det høyere opp på listen i 2013.

Ja, det har det absolutt!

Jeg skjønner ikke hvorfor de teller Lilly og Lily sammen i statistikken, det er to forskjellige navn slik jeg ser det. I stedet utelater de Lilli. Om disse tre hadde vært slått sammen i statistikken hadde navnet blitt nummer 20 i år. Det samme gjelder for Matheo, hadde de tatt med Mateo og Matteo ville det også vært 20.

Endret av sommertiara

Jeg har også ei som heter Lilly , som jeg ikke helt er i mål på mellomnavnet. Du som skrev du har et sjeldent mellomnavn. (treerlukgamilie), hvil du røpe hva det er?

Jeg har sendt deg melding :)

Takk for melding:) var det andre mellomnavn du vurderte utenom det ene du skrev :) kanskje det hjelper meg ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...