Gå til innhold

Verdens beste julegave kanskje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan det se ut som vi har fått klaff her, tok en test nå i morges, svartbak svara strek. har testet veldig tidlig da, så skal ta en digital test om en ukes tid igjen før jeg tør juble :) hvis vi har klart det er jeg nå 3+3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaaaak, Svaaaak strek skal det stå, skriver fra mobil..:P

Skrevet

3+3, altså 8 dpo?

Jaja, det er fult mulig :) Krysser fingerene for deg, og visker et lite gratulerer :)

Skrevet

Vi får håpe da :) jeg skal vente med neste test til etter ikm på mandag :)

Skrevet

Tok en ny test i dag siden det er julebord ikveld, sterkere strek enn for 3 dager siden, tror jeg lar flaska stå jeg ;)

Skrevet

Gratulerer :) Fin start på førjulstida:)

Skrevet

http://tinypic.com/r/11v5to2/8 
Hva tror dere ?? Streken var ikke så veldig enkel å se når man tok bilde av den, siden den er VELDIG svak....den er sterkere enn den var for 3 dager siden likevel, og både jeg og mannen kan se den.
Tror man kan se den om man zoomer litt inn på bildet :)

Skrevet

Veldig glad på dine vegne, men kan du vær så snill å holde deg til en tråd? Jeg ser at det nå finnes 3-4 tråder(å to dager) fra deg som handler om akkurat det samme og som inneholder de samme bildene..

Anonymous poster hash: 42d66...1f5
Skrevet

Var du gravid?

Det ser slik ut ja :) sitter her å tripper å venter på at apoteket skal åpne så jeg kan komme meg opp å få kjøpt en digital test :P 

Skrevet

Den digitale viste Gravid 1-2, så da flytter jeg forum :D Lykke til dere andre <3 <3 *blåser babystøv på dere*

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er ennå gravid, 18+1 nå, å vi venter en frisk å fin gutt den 22.August 💜💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...