Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har endelig husket på at mannen min i sommer sa at han ønsket seg skøyter til jul. Søkte på xxl nå, og skjønner at jeg virkelig ikke har peiling! Det trenger ikke å være så fancy, og gjerne ikke så kjempe dyrt da de kun skal brukes et par timer her og der på skøytebanen med ungene. Er det noen her som kan hjelpe meg med tips? Veldig takknemlig om noen kan hjelpe:-) Anonymous poster hash: b3a2a...db4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Helt vanlige hockeyskøyter er vel det normale. Regner med at skal det være noe mer spessielt så kost de også mere. Når vi kjøper søyter til ungene så kjøper vi ikke de billigste, men langt ifra de dyreste. Siden de da skal arves av endel er det greit de ikke er av de billigste, erfart de ikke tåler like mye. Ungene her i huset er ikke så forsiktige, eller de. Veldig aktive kan en vel si så da må de ikke være helt plastikk fantastisk. (Hoppe på skøyter var det store i fjor. Noen hadde klart å lag hopp på skøytebanen. Ett under ikke noen knakk noe) Anonymous poster hash: 22f9d...a0f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Mitt inntrykk er at menn som regel går for hockey-skøyter. Lengdeløp har jeg inntrykk av at de bruker mest hvis de ønsker å bruke skøytene som treningsform og gå en del på bane. Til lite bruk så trenger det ikke være fancy skøyter. Jeg har fremdeles mine noenlunde billige kunstløpskøyter som jeg kjøpte tidlig i tenåra... går ikke så mye, men de holder fremdeles og er faktisk nesten like fine fremdeles. Mine er litt kalde, så jeg ville kanskje gått for ekte lær, eller ev. noen av de nyere materialene som ikke er så kalde. Mulig du ville ha mer konkret hjelp på produkt, men det har jeg ikke peiling på Så fin julegave til mannen din Anonymous poster hash: 37fde...934
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Skulle skrive at jeg har hatt mine forholdsvis billige kunstløpskøyter i nærmere 30 år og de holder enda - så som nr 2 skriver så vil jeg tro du ikke trenger legge veldig mye penger i det. Men sjekk litt så det ikke blir veldig mye "plastikk" for det blir kaldt. Kjøp dem gjerne også en størrelse større enn du egentlig tror slik at han kan legge en god såle i bunn og ev. også ha tykke sokker i tillegg. Isen er kald... nr 3 Anonymous poster hash: 37fde...934
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Jeg ville anbefalt at du gir han et gavekort merket "til nye skøyter" slik at han kan prøve de. Vonde skøyter er helt forferdelige ilengden, det tar mye av gleden på isen. Støtter hockeyskøyter anbefalingen, jeg har også gått over til det etter p ha spilt hockey som tenåring. Mye behageligere enn kunstløpskøyter, og bedre plass til ullsokker når man står på skøyter utendørs. Vi voksne har CCM skøyter begge to. Anonymous poster hash: 2e8b3...e4e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Takker så mye for svar! :-) Legger ved en lenke her, langt fra de dyreste, men heller ikke billigste. Er disse ok tro? http://www.xxl.no/vintersport/ishockey/skoyter/bauer-nexus-4000-sr-skate-bth14-r/p/1104390_1_style HI Anonymous poster hash: b3a2a...db4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Vanskelig å si når han ikke har prøvd de. Anonymous poster hash: 2e8b3...e4e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Hi her igjen. Hva betyr CCM? Anonymous poster hash: b3a2a...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå