Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle :)

Eg er no 15+5 og har null tegn til babymage.

Tok gbp i 2011 og har gått ned ca 80 kg, så har ein del laus hud på magen.

Nåken så har erfaring? Kommer magen veldig seint pga dette?

Var på ul i når eg var 12+4 og alt var i skjønneste orden med den little :)

Har og kjøpt med doppler og høyrer på hjertelyden dei dagane eg begynner å bli i tvil på om det berre er ein draum at eg er gravid.

føler meg ikkje gravid i det heile tatt :/

Har så lyst på rund mage!

Er så "redd" for at eg berre kommer til å se "feit" ut pga hud osv.

så når kom magen deres? Nokon som er/har vert overvektige og har erfaring om babymage?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184847-n%C3%A5r-kom-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har etter flere svangerskap fått en hengemage/ hud i tillegg får jeg ikke så stor mage så jeg ser nok heller litt lubben ut enn gravid ganske lenge. Pga magetrøbbel og huden blir heller ikke magen så kulerund som jeg syns er så kult på andre

Anonymous poster hash: 5199f...01c

Takk for svar :)

Måtte lytte til hjertelyden igjen i dag for føler magen er blitt mindre :/ har tatt av 3-4 kilo (ikkje med vilje selvfølgelig)

Hjertelyden var sterkere enn nokon gong, så roa meg litt..

får vell smøre meg med tålmodighet og håp om at magen kjem :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg er overvektig og har fått tidlig gravidmage, hadde en del mage fra før av, men magen min var stram, så nå ser jeg regelrett høygravid ut :P Du kommer ikke til å bare se feit ut pga hhuden, men huden kan bli hengende under magen som ett ekstra forkle om du skjønner, men babykul det vil du få :D

Annonse

Jeg tror jeg begynte å få synlig mage mellom uke 20 og 25 en gang. Det varierer veldig fra person til person, noen får tidlig mage og andre får sent, uten at det nødvendigvis betyr at noe er galt :) Spesielt flergangsfødende får tidligere mage enn førstegangs. Så lenge alt ser bra ut på kontroller ville jeg slappet av. Lykke til videre i svangerskapet, og nyt det :) 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...