siljeas Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Vurderer å gi jenten min som blir 5 år 3 januar i bursdagsgave at jeg og hun drar på disney on ice sammen. Men jeg har aldri vært i oslo spektrum før, og vet ikke hvordan det er der. Ser det er ingen plasser igjen på de nederste radene, bare på de øverste feltene. Er det noen som har vært på disney on ice med barna sine og satt langt bak? Hvordan var det? Så dere lite? Fikk barna deres noe ut av det? Takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Lurer på det samme Anonymous poster hash: ae3dc...3d7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Satt helt bakerst og øverst for et par år siden, syns det var alt for høyt op, syns selv det var litt skummelt å gå opp dit (har et snev av høydeskrekk) o med da en 4 åring syns jeg det var litt ekkelt. Så ikke så veldig godt heller, så anbefaler det ikke,men blir jo fort fullt nederst. Anonymous poster hash: cfd26...11b
siljeas Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2014 Hmmm.... vil jo ikke risikere å bli sittende så langt bak om man ikke ser noe :/
Gjest Kira Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Vi var der i fjor, og hadde plasser ganske høyt opp. Fikk med oss alt som skjedde på isen, og det var ikke noe problem å sitte der vi satt. Nå husker jeg ikke helt hvor vi satt, men tror det feltet het 208. Super opplevelse for de små, og hadde det passet inn i timeplanen vår hadde vi reist igjen i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå