Gå til innhold

Snart 3 år.. Tid for kurio? Når får deres nettbrett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min 3-åring har "hatt" ipad en stund. Dvs den er egentlig min, men det er stort sett han som bruker den, og han kaller den sin. :P Synes ikke det er noe problem så lenge man begrenser bruken, men det er jo heller ikke nødvendig å ha det enda.

Anonymous poster hash: 8a9da...aa9

Vi har en på snart 3 år. Han kommer ikke til å få eget nettbrett med det første. Vi har 2 stykker i husstanden og han har egen mappe inne på begge to med sine spill, puslespill og nrksuper app. Vi styrer tilgangen og den er ikke tilgjengelig hver dag. 

Helt ærlig, nei! Synes barn sitter alt for mye med elektroniske spill, så synes man kan vente lengst mulig og heller spille brettspill med barna eller gjøre andre koseligeting sammen som å male,tegne, gå tur, bygge lego osv. Barna setter mere pris på tid med voksne enn å sitte å trykke på en skjerm.

Merker interessen er der og han trykker og ser på barnetv på smart tlf våres ved spesielle anledninger. For andre med barn i samme alder virket dette som en selvfølge så følte at jeg var litt "treg" kanskje..

Anonymous poster hash: 995dd...890

Annonse

Vi har en på straks 3 år, og jeg synes det er for tidlig med eget nettbrett til han. Storesøster som er et par år eldre skal få et nå til jul, men lillebror må vente.

Han er en racer på vår Ipad, men foreløpig kan han heller få låne den når det er tid for avslapning.

Jeg har ikke nettbrett selv så min har ikke noe å låne.. Derfor jeg tenker det kanskje er dumt han ikke får og at vi heller begrenser bruken. For nå er det kun på iphone han går se på barnetv innimellom..

Jeg har ikke nettbrett selv så min har ikke noe å låne.. Derfor jeg tenker det kanskje er dumt han ikke får og at vi heller begrenser bruken. For nå er det kun på iphone han går se på barnetv innimellom..

Om det bare er for hans del så kan du fint vente, han går ikke glipp av noe viktig enda. Barne-tv får du på tv også. ;)

Anonymous poster hash: 8a9da...aa9

• 2 uker senere...

Har ei på nesten 3 og jeg er ikke i nærheten av å tenke på om hun skal få nettbrett. Vi har mer enn nok av andre ting å leke med.

I tillegg, har du ikke tenkt på at de barna som bruker nettbrett har større sjanse for å få nakkeskade pga man sitter med nakken bøyd for å spille.. 

Anonymous poster hash: 67f3d...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...