Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Er helt rådvill her jeg ligger på dag 3. Med ekstrem luktesans og uggen form. Brekker meg av alt. Har heldigvis ikke kastet opp mange gangene. Men formen er ELENDIG!! Har et barn på 1,5 år som krever sitt også. Huff...;-( Anonymous poster hash: 91d74...a6c
Leirha Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Saftis var redningen min sist svangerskap.Det gikk MINST en pakke til dagen fra uke 6 til uke 41....Eneste som dempet.Har ikke spist en saftis etter dette da.
Pobie Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Ingefærtabletter. Da jeg hadde morgenkvalme tok jeg 3 med en gang jeg stod opp, deretter 2 tabletter annenhver time til utpå ettermiddagen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Noe som hjalp meg var: Vann med sitron Ingefærkapsler fra helsekosten Loff med smør Farris Afipran Spise lite men ofte! Anonymous poster hash: ca25e...2d8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Hvis du klarer å stå eller sitte etter at du har spist er det (litt) bedre enn hvis du legger deg på sofaen, for da holder tyngdekraften i maten litt lenger ned:) Anonymous poster hash: 87419...fa8
spirevippvipp Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 For meg har pukka-te med ingefær vært redningen... Kjøpes på helsekost, evt på nettet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Har hatt hypermesis 2 ganger. B vitaminer var det eneste som hjalp meg. Jeg levde på tjukk smoothie (med yoghurt, ikke banan!) i flere uker. Var friskt og lindret halsen med det kalde. Jeg hadde åpne sår i halsen siden jeg kastet opp så mye. God bedring!! Anonymous poster hash: 97c1e...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå