Gå til innhold

Blir så lei meg....

Anbefalte innlegg

Har ei på jobb som er veldig kroppsfiksert. Veldig opphengt i sin og andres kropper. Hun kommenterer tynne som tykke. Kan si at det er bra du også har feil, du som er så tynn osv. Akkurat som hun leter etter feil hos andre.

Selv snakker hun mye om slanking. Men det kunne ikke falle meg inn å si noe om vekten hennes negativt. Vi andre bare støtter henne.

Men tror det bunner i dårlig selvtillit hos henne..

Men hun sier stadig ting til meg.. Etter 8 uker gravid så spør hun om jeg har lagt på meg.. I går slang hun bare ut.. Ser du har lagt på deg ja...

Nå tidlig i svangerskapet så føler jeg meg jo bare feit selv. Ikke tydelig kul på magen eller noe. Da er slike kommentarer sårende. Har lagt på meg et par kilo ja, men veide ikke så mye i utgangspunktet heller.

Noen har virkelig ikke antenner.. :(

Anonymous poster hash: 8b405...962

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184768-blir-s%C3%A5-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt er kjipt ja!!! Men de som absolutt må kommentere vekta til andre. Sliter som oftest med seg selv! Så det stemmer nokk det du sier;)

kjedelig å få slengt slike kommentarer i fleisen. . Er liksom ikke det en trenger når en går gravid!! Jeg tipper du er nydelig jeg. Og med tiden kommer gravid magen frem ;-)

Takk! Det var utrolig hyggelig sagt av deg! :)

Ja det bunner nok i dårlig selvtillit. Men hun vet jo at jeg også har hatt problemer med vekt og kropp, så skikkelig unødvendig.

Jeg prøver å ikke bry meg nevneverdig, men alle med litt vett i toppen vet at slikt sier man ikke. Ikke til noen!

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 8b405...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...