Gå til innhold

Er det flere her som ikke skal vite barnets kjønn?

Anbefalte innlegg

Visste ikke med første. Det ble en gutt. Prøver og huske tilbake ang. symptomer, om det til nå har vært ganske likt. Men det er 8 år siden forrige gang.

Syns det er så spennende å ikke vite :D

Flere?

Anonymous poster hash: e993b...6ec

Fortsetter under...

Det er kjempe spennende å ikke vite hva det blir.. men jeg hadde aldri klart det :-D Jeg er får nysgjerrig til å gå i 9 mnd. Uten å vite det.. hehe;-)

Tøft gjort å ikke vite det! Og desto større overraskelse under fødselen :-)

Vi skal ikke vite. Jeg trumfet gjennom å få vite med første, som ble en jente :) Men mannen vil ikke vite, så denne gangen får vi vite ved fødsel. Synes egentlig det er kjempespennende, og vil ikke vite selv heller lenger. Men jeg tror jente igjen, pga jeg er like kvalm og trøtt. Og så sier det kinesiske fødselskartet at det blir jente ;) Stemte forrige gang :)

De klarte fint og ikke gå nærmere inn på det på oul sist hos meg hvertfall. Når man sier man ikke vil vite.

Det kinesiske fødselskartet sier gutt på oss. Var kvalm og uvel lenge med første. Nå ser det verste ut til å ha gitt seg i uke 12.

Sist hadde jeg en utrolig sterk følelse på at det ble en gutt. Blir spennende og se om jeg får like sterk følelse på et bestemt kjønn denne gangen.

Anonymous poster hash: e993b...6ec

Annonse

Vi visste ikke kjønnet på våre to små og skal heller ikke vite denne gangen☺️ Første ble gutt og andre ble jente..det er 17 mnd mellom dem men jeg hadde ikke noe følelse på hvilket kjønn de kunne være:) ser det mer på bildene i etterkant, at magen var mer spiss med gutten og rundere med jenta:) er spent på hva som skjuler seg der inne nå☺️

Vi visste ikke med de to første og det var greit nok det :) Men med nummer tre visste vi, og han fikk navn mens han fremdeles var i magen. Følte jeg fikk et enda tettere forhold til babyen i magen på det viset, og skal derfor vite det med nummer fire også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...