Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #26 Skrevet 1. desember 2014 Definitivt den sorte 😊 Anonymous poster hash: b9b9a...738
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #28 Skrevet 1. desember 2014 Har jo blåbær av noen pupper så det er ikke noe problem med pupper som ramler ut hehe Anonymous poster hash: fbd5d...d08
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #29 Skrevet 1. desember 2014 to* Anonymous poster hash: fbd5d...d08
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #30 Skrevet 1. desember 2014 Den svarte. Og rydd badet ditt.. Anonymous poster hash: f3fc1...7e2
ms.Pond Skrevet 2. desember 2014 #33 Skrevet 2. desember 2014 (endret) I mitt hode er den lille sorte alltid safe. Den røde ble litt... veel, Santa Baby, hvis du skjønner hva jeg mener. Altså helt ok hvis du skal på byen og slå ut håret, men ikke noe jeg ville brukt på en av de første datene med en mann jeg ønsket ting skulle bli seriøst med. Men det er meg da. Endret 2. desember 2014 av ms.Pond
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #34 Skrevet 2. desember 2014 I mitt hode er den lille sorte alltid safe. Den røde ble litt... veel, Santa Baby, hvis du skjønner hva jeg mener. Altså helt ok hvis du skal på byen og slå ut håret, men ikke noe jeg ville brukt på en av de første datene med en mann jeg ønsket ting skulle bli seriøst med. Men det er meg da. Men den svarte er kanskje litt kort da,gir vel ikke de rette signalene det heller da?Skal ikke være lett hehe Anonymous poster hash: fbd5d...d08
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #35 Skrevet 2. desember 2014 Men seriøst? Hvor ser den to much ut? Er jo hverken for kort eller for utringa? Med boldero er den jo mer enn tekkelig nok. Du skal på date ikke på bedehus Nei er ingen fare for at puppene syns i kjolen for mine er for små hehe.Kort er den heller ikke så likte den jeg. Drn svarte kjolen derimot den er litt kort. Altså helt normal lengde på byn men kanskje litt kort på en så tidlig date. Anonymous poster hash: fbd5d...d08
ms.Pond Skrevet 2. desember 2014 #36 Skrevet 2. desember 2014 I mitt hode er den lille sorte alltid safe. Den røde ble litt... veel, Santa Baby, hvis du skjønner hva jeg mener. Altså helt ok hvis du skal på byen og slå ut håret, men ikke noe jeg ville brukt på en av de første datene med en mann jeg ønsket ting skulle bli seriøst med. Men det er meg da. Men den svarte er kanskje litt kort da,gir vel ikke de rette signalene det heller da?Skal ikke være lett hehe Anonymous poster hash: fbd5d...d08 I mitt hode er den lille sorte alltid safe. Den røde ble litt... veel, Santa Baby, hvis du skjønner hva jeg mener. Altså helt ok hvis du skal på byen og slå ut håret, men ikke noe jeg ville brukt på en av de første datene med en mann jeg ønsket ting skulle bli seriøst med. Men det er meg da. Men den svarte er kanskje litt kort da,gir vel ikke de rette signalene det heller da?Skal ikke være lett hehe Anonymous poster hash: fbd5d...d08 Det er et smaksspørsmål, og egentlig bare du som kan avgjøre hva som blir best Det at jeg ikke synes den røde passer bør ikke stoppe deg fra å bruke den dersom du synes den gjør det! Husk at det er du som skal føle deg vel på date, og det er det viktigste
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #37 Skrevet 2. desember 2014 Den røde kjolen ser ut som man skal på juleball på ungdomsskolen Anonymous poster hash: f3974...1ab
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #38 Skrevet 2. desember 2014 I mitt hode er den lille sorte alltid safe. Den røde ble litt... veel, Santa Baby, hvis du skjønner hva jeg mener. Altså helt ok hvis du skal på byen og slå ut håret, men ikke noe jeg ville brukt på en av de første datene med en mann jeg ønsket ting skulle bli seriøst med. Men det er meg da. Men den svarte er kanskje litt kort da,gir vel ikke de rette signalene det heller da?Skal ikke være lett hehe Anonymous poster hash: fbd5d...d08 I mitt hode er den lille sorte alltid safe. Den røde ble litt... veel, Santa Baby, hvis du skjønner hva jeg mener. Altså helt ok hvis du skal på byen og slå ut håret, men ikke noe jeg ville brukt på en av de første datene med en mann jeg ønsket ting skulle bli seriøst med. Men det er meg da. Men den svarte er kanskje litt kort da,gir vel ikke de rette signalene det heller da?Skal ikke være lett hehe Anonymous poster hash: fbd5d...d08 Det er et smaksspørsmål, og egentlig bare du som kan avgjøre hva som blir best Det at jeg ikke synes den røde passer bør ikke stoppe deg fra å bruke den dersom du synes den gjør det! Husk at det er du som skal føle deg vel på date, og det er det viktigste Nei tenkte bare å høre hva andre mener ettersom jeg er usikker selv. Har fått en del komplimenter når jeg har gått med den svarte kjolen hvertfall Den røde er ny så den har jeg ikke brukt før. Anonymous poster hash: fbd5d...d08
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #39 Skrevet 2. desember 2014 Røde kjoler ser fort veldig trashy ut om de ikke er helt enkle og elegante. Den du viser er ikke akkurat stilig, så da velger du den sorte (som er kjedelig). Anonymous poster hash: cff2b...c36
Englenemine Skrevet 2. desember 2014 #40 Skrevet 2. desember 2014 Ta den du føler for jeg ville tatt den røde. Spesielt om den sorte uansett er kort.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #42 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e
Blondzilla Skrevet 2. desember 2014 #43 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #44 Skrevet 2. desember 2014 Syns heller ikke at kjolen er for vulgær,syns det er kjekt å være litt sexy når jeg for engangsskyld skal på date Anonymous poster hash: fbd5d...d08
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #45 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut. Spurte fem mannlige venner om den passet seg på andre date å alle svarte ja. De syns alle sammen at det at dette var en sexy kjole som de likte godt Å er jo ett mannfolk jeg kler meg opp for Anonymous poster hash: fbd5d...d08
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #46 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut. Så man kan kun gå på date i kjoler som ser dyre ut? Hva med dem som har dårlig råd? Anonymous poster hash: c257b...b9e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #47 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut. Spurte fem mannlige venner om den passet seg på andre date å alle svarte ja. De syns alle sammen at det at dette var en sexy kjole som de likte godt Å er jo ett mannfolk jeg kler meg opp for Anonymous poster hash: fbd5d...d08 Er vel bare misunnelige kvinner i denne tråden som svarer negativt, særlig etter at HI "flashet" kroppen sin som er slank og fin. Anonymous poster hash: c257b...b9e
Blondzilla Skrevet 2. desember 2014 #48 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut. Så man kan kun gå på date i kjoler som ser dyre ut? Hva med dem som har dårlig råd? Anonymous poster hash: c257b...b9e Så lenge kjolen bare ser dyr ut, men ikke er det, så er jo ikke det noe problem.
me_87 Skrevet 2. desember 2014 #49 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut. Så man kan kun gå på date i kjoler som ser dyre ut? Hva med dem som har dårlig råd? Anonymous poster hash: c257b...b9e Så lenge kjolen bare ser dyr ut, men ikke er det, så er jo ikke det noe problem. Gratulerer med dagens mest idiotiske svar!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2014 #50 Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe rart mange norske kvinner blir ansett som kjedelige når DET DER er for vulgært å gå med på date, altså med noen man ønsker å imponere, tenne og vekke interessen hos. Man trenger ikke å kle seg som nonne for at mannen ikke skal oppfatte deg som knulledukke. Hvis mannen oppfatter deg som det, er det hans problem med kvinnesyn - ønsker du å være med en mann som dømmer kvinner etter hvordan de er kledd? Det ønsker ikke jeg... Jeg har bare hatt seriøse forhold (et ekteskap med skilsmisse, et samboerskap på 3 år og nå et nytt ekteskap der jeg har vært i 5 år og det er ingen indikasjoner på brudd). Min første mann møtte jeg for aller første gang da jeg hadde på kort skjørt, sminke, utfordrende topp. Vi hadde sex på date nr 2, 4 måneder senere var vi gift. Min nåværende mann traff jeg da jeg hadde på tettsittende jeans og en vanlig topp. Vi hadde vel også sex på date nr 2, og flyttet sammen 2 uker senere. Er nå gift på 4. året og har felles barn, i tillegg er han formidabel far for mine barn fra første ekteskap. Ingen av menn jeg har vært sammen med hadde holdninger til kvinner om at de er horer bare fordi de går i sexy klær. Men det kan hende det er noe med kulturen? Kommer selv fra Frankrike, og hos oss er det vanlig å pynte seg og gjøre seg attraktiv når man skal på date. Anonymous poster hash: c257b...b9e Problemet er ikke at kjolen er for utfordrende, for det er den ikke, problemet er at den er i et billig stygt materiale som gjør at den hører hjemme på en 15 åring på skoleball i en gymsal. Sjekk ut Lipsy, Closet, Ganni og Oasis på Zalando. Fine og sexy kjoler som ikke er spes dyre, men som likevel ikke ser billige ut. Så man kan kun gå på date i kjoler som ser dyre ut? Hva med dem som har dårlig råd? Anonymous poster hash: c257b...b9e Så lenge kjolen bare ser dyr ut, men ikke er det, så er jo ikke det noe problem. Så dere mener at menn kun dater kvinner de tror er kledd opp i dyre klær? Jeg har aldri spurt eller sett etter økonomi hos menn jeg datet altså... Visste ikke at det var sånn pengepress i dagens Norge. Anonymous poster hash: c257b...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå