Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei :)
tenkte jeg skulle lage en liten prestenasjon av meg.
jeg er 24 og mannen er 29. sammen har vi jenta vår på 13 mnd og en engeljente før det.
vi har vært prøvere siden vi hadde sex første gang etter fødsel, så i 1 år nå. jeg ammer enda jenta mi, men det skal ikke ha så mye å si når hun er så stor og får fastføde.

vi har startet utredningen hos fastelegen min. tok en utvidet hormonsjekk som var helt fin. den viste at jeg ikke hadde hatt eggløsning. i helgen hadde jeg positiv test og testene blir svakere. skal få bestilt legetime på mandag for å få tatt en blodprøve for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. på fredag tok jeg celleprøve.
men siden jeg ammer kan jeg ikke starte på noen hormoner, men jeg har full krav på utredning for det om.

flere som er relativt nye med utredning her inne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184651-hei-p%C3%A5-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke ny i prøveprosessen....men vil bare si at jeg går på hormoner selv om jeg fullammer. Vedleggene på hormonene jeg tar, sier alle at man ikke bør amme. Men ifølge overlegen er det bare for å være safet. En av grunnene er også fordi at man kan miste melken, men det gjore ikke jeg :) Men kommer nok an på hvilken medisin du tar.
Håper dere lykkes snart igjen :)

Annonse

Han skrev ut medisinene til meg, jeg kom hjem og leste i vedleggene at de ikke skulle brukes av ammende. Ringte legen, og fikk beskjed om at det var helt trygt. Har ikke følt det har vært feil :)
Nå skal jeg til legen å ta blodprøve på mandag - hååååååååååååper på positivt svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...