Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei Jeg feirer egentlig ikke jul, men hvert år får jeg bare mer og mer julefølelse i meg. Denne julen er første jul i nytt hus, og jeg vil ikke bli en snakkis mellom naboene, og har lyst å henge opp en julestjerner på kjøkkenvinduet. Men hvordan gjør jeg det når jeg har LIFTGARDIN? Hvor skal jeg feste den? Jeg er helt blind på dette her så hjelp meg? Anonymous poster hash: de51d...79f
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Vi har festa vår på utsiden av liftgardina. Går helt fint Hele syns ikke utenifra, men det spiller ikke noe rolle for oss. er jo vi som skal se den
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Vi har festa vår på utsiden av liftgardina. Går helt fint Hele syns ikke utenifra, men det spiller ikke noe rolle for oss. er jo vi som skal se den Hvordan har du festet den? Anonymous poster hash: de51d...79f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Man henger den gjerne i en krok man fester oppe i vinduskarmen da... Har stjerna i vinduet, ikke PÅ vinduet... Den har lang ledning, så du må lage et feste.... Anonymous poster hash: c7c37...27c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Adventsstjerna har egen krok, i vinduskarmen, mellom glasset og gardina. Anonymous poster hash: 1fc25...e12
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Vi har festa vår på utsiden av liftgardina. Går helt fint Hele syns ikke utenifra, men det spiller ikke noe rolle for oss. er jo vi som skal se den Hvordan har du festet den? Anonymous poster hash: de51d...79f I en krok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå