Gå til innhold

Dong Quai med Damiana - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke mensen (er på dag 62 i syklus og ekstremt utålmodig...)

Jeg ble tipset Dong Quai, som skal hjelpe å stabilisere syklus og få eggløsning. Jeg har lest mange eldre forum om dette, og klarte ikke dy meg - jeg bestilte det.

Derfor lurer jeg på:

- ettersom jeg ikke har/får mensen, skal jeg bare starte med det og slutte så snart jeg får EL?

- hvilke erfaringer har DU med dem? Positive/negative?

- brukte DU det for å få tilbake mensen, eller for å stabilisere syklus/få EL?

- ellers tips???

Takker på forhånd for alle svar jeg får! Gleder meg til å prøve 😃

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184554-dong-quai-med-damiana-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dytter litt i denne. Jeg fikk dem i posten i går og startet og ta dem med det samme.. Er på dag 65 nå i syklus, aner ikke når mensen kommer eller om den kommer.

Er det galt av meg å begynne og ta dem nå? Iogmed at jeg ikke har/har hatt mensen?

Kan legge til at jeg bruker billigtester for å sjekke etter EL. Hvis/når jeg får positiv EL test, slutter jeg på dem . 😊

jeg har prøvd de, ikke hver mnd, men ca annenhver mnd. De mnd jeg bruker de er syklusen min ca 31-32 dager, men når jeg ikke bruker de er den ca 38-39 dager. Denne mnd har jeg ikke brukt de, har el nå og da blir syklusen 38 dager. Sist mnd var den 31, da brukte jeg :) Tester etter el, siden man skal slutte på de når el er der. Har ikke blitt gravid ennå. Er i pp 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...