Gå til innhold

Emily Sophia eller Sophia Emily?

Anbefalte innlegg

Hva skal vi velge? Begge er oppkalling. Sophia etter hans søster og Emily etter min mor (begge er avdøde). Vi vet ikke hvilket navn vi skal bruke til vanlig, eller i hvilken rekkefølge vi skal plassere dem. Kan dere hjelpe oss?

Anonymous poster hash: 5d04e...a04

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184480-emily-sophia-eller-sophia-emily/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sophia er penest, men ville stavet det Sofia. Dersom dere skal bruke det, ville jeg hatt Sophia Emily. Men tenker dere mer på at hele navnet skal klinge, ville jeg heller gått for Emily Sophia.

Synes likevel Sophia Emily blir for tungt. Kan dere ikke kalle henne Sofie Emilie? Mye bedre.

Anonymous poster hash: b9c15...681

Sophia er penest, men ville stavet det Sofia. Dersom dere skal bruke det, ville jeg hatt Sophia Emily. Men tenker dere mer på at hele navnet skal klinge, ville jeg heller gått for Emily Sophia.

Synes likevel Sophia Emily blir for tungt. Kan dere ikke kalle henne Sofie Emilie? Mye bedre.

Anonymous poster hash: b9c15...681

Det var jo mye verre. Første navn bør ikke slutte med samme bokstav som andre begynner på. Blir Sofiemilie. Synes heller ikke Sofie er pent. Sofia er mye penere!

Anonymous poster hash: 464b1...d0e

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...