Gå til innhold

Er jeg gravid?? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har vært seksuelt aktiv forrige helg, går på p-piller, men preserte å glemme alle pillene denne uka som har vært nå. Var bortreist og fant de plutselig i bagen sent denne uka. Jeg har ikke tatt pillene siden forrige søndag, men har fremdeles ikke fått noen bortfallsblødning. Er litt usikker på om det er fordi jeg sluttet midt i brettet (skulle begynne på 3. uke) eller om det er fordi en eventuell graviditet kan ha skjedd. Vanligvis kjenner jeg det på livmortappen at jeg skal ha mensen. Den bruker å være langt nede og åpen, men nå er den lenger opp, hard og ganske lukket. 

Jeg vet det er helt sinnsykt fjernt av meg å glemme piller, men valgte å ikke fortsette på de fordi jeg ville ha mensen så fort som mulig. Men det skjer jo ikke. Vanligvis kommer den 3. dagen i pillefri periode. Noen som dette har skjedd med før? Har alltid fått en blødning i pillefri uke. Også, når jeg har glemt 2-3 piller midt i.

På forhånd takk! Ganske stressa nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ein test. Noe meir kan jeg ikkje si

Anonymous poster hash: 96b40...012

Skrevet

Hvis du har gått på p-piller lenge, så er det egentlig liten sjanse for at du er gravid. Det kan være andre årsaker til at mens uteblir. Jeg ville kjøpt en test bare for å være sikker :) Hvis du finner ut at du skal teste deg, så bruk morgenurinen. Da blir svaret mer nøyaktig.

Skrevet

Gratulerer med vel gjennomført "perfekt forbrytelse".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...