Gå til innhold

Er jeg gravid?? Hjelp

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har vært seksuelt aktiv forrige helg, går på p-piller, men preserte å glemme alle pillene denne uka som har vært nå. Var bortreist og fant de plutselig i bagen sent denne uka. Jeg har ikke tatt pillene siden forrige søndag, men har fremdeles ikke fått noen bortfallsblødning. Er litt usikker på om det er fordi jeg sluttet midt i brettet (skulle begynne på 3. uke) eller om det er fordi en eventuell graviditet kan ha skjedd. Vanligvis kjenner jeg det på livmortappen at jeg skal ha mensen. Den bruker å være langt nede og åpen, men nå er den lenger opp, hard og ganske lukket. 

Jeg vet det er helt sinnsykt fjernt av meg å glemme piller, men valgte å ikke fortsette på de fordi jeg ville ha mensen så fort som mulig. Men det skjer jo ikke. Vanligvis kommer den 3. dagen i pillefri periode. Noen som dette har skjedd med før? Har alltid fått en blødning i pillefri uke. Også, når jeg har glemt 2-3 piller midt i.

På forhånd takk! Ganske stressa nå. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184443-er-jeg-gravid-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har gått på p-piller lenge, så er det egentlig liten sjanse for at du er gravid. Det kan være andre årsaker til at mens uteblir. Jeg ville kjøpt en test bare for å være sikker :) Hvis du finner ut at du skal teste deg, så bruk morgenurinen. Da blir svaret mer nøyaktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...