Gå til innhold

Null mensen på en mnd

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her, så hvis jeg skriver dette på feil (gruppe?) så unnskyld!

Er ei jente på 19, som begynner å bli veldig forvirret!

Jeg har vært gravid tidligere som 16 åring. Men tok abort. Jeg har vanligvis gått på p piller, men vært litt om hverandre med å piller å p sprøyte.

Sist p sprøyte var desember 2013 - februar 2014. Sluttet med det etter de tre mnd, så begynte jeg på p piller i noen få uker før jeg sluttet.

Jeg og samboeren min ønsket barn, prøvd siden. Men fikk aldri mensen etter jeg sluttet med p sprøyte (men hadde mensen i tre mnd når jeg gikk på den). Jeg dro til gynekolog i sent i juli å fikk vite jeg hadde en cyste på eggestokken å at det var grunnen, så jeg skulle komme tilbake tre mnd etter på kontroll. Dro på kontroll å dagen før jeg hadde time fikk jeg mensen, cysten hadde sprukket å alt så bra ut. Men, sist mens startet 19.10 til 25.10. Det vil da si jeg skulle hatt mensen den 16 denne mnd? Men da fikk jeg heller veldig mørk brun utflod. Har ikke hatt noe tegn til mensen hele denne mnd, dro til legen for to uker siden å testen var negativ. Tok også en hjemmetest igår å den var også negativ.. Men har synptomer, er sikkelig forvirret!

Har noen opplevd lignende?

Anonymous poster hash: e33a0...9e8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184438-null-mensen-p%C3%A5-en-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, eller jeg hadde uregelmessig mensen, var aldri ordentlig heller :s

Så har hatt ordentlig mensen kun to ganger siden jeg slutta på p-sprøyten å fikk vite om den cysten. Kan jeg ha fått ny cyste? Forsatt ingen tegn til mensen :-o

Anonymous poster hash: e33a0...9e8

Annonse

Du får regne sammen sykluslengdene siden p-sprøytene så ser du hvor lang syklus du "har".

Etter p-sprøyte:

1. Sent i juli

2. 19 oktober.

Mellom første og andre mens hadde du en syklus på nesten 3 måneder, da kan du ikke forvente at kroppen bare hopper til normal syklus med 28 dager. Last ned en app eller meld deg inn på et nettsted der du kan spore syklusen...

Hva med å vente noen år med å få barn?

Anonymous poster hash: 9f9ef...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...