Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Ser at coop obs har singer symaskin til 499,- kommende uke, og min 9 åring ønsker seg symaskin så hun kan prøve å sy litt..Ville dere kjøpt symaskin? Anonymous poster hash: 302e2...245
sug lut Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Absolutt. Det har vært veldig populært her, fikk da hun var åtte.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Nei! Hun mister nok interessen fort! Anonymous poster hash: ad70d...9ff
Love my kidz Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Såklart! Jeg har kjøpt til en niese, ikke samme maskinen da, men blir så bra atte :-D
bønni Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Alle coop obs? I julekatalogen på nett er det en til 2500, ser ikke noen andre der. Det kunne vært veldig interessant, samboer og forsåvidt jeg ønsker oss det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Det hadde jeg gjort. Ungene her ønsker seg, men de får ikke. Jg har symaskin og de kan låne den så mye de vil, men det gjør de ikke. Så før de evt syr masse og trenger mer finesser enn hva som er på min får de ikke. Det er ikke så mye jeg syr at jeg ikke kan dele på den. Selv sydde jeg endel når jeg var på den alderen. Mamma lot meg bruke symaskinen så mye jeg ville. Jeg kan sy veldig enkle ting, men det strekker seg dit også. Ifjor ønsket ungen på 10år seg verktøy, det fikk hun. Slipemaskin og endel håndverktøy, syns det er bedre de får noe de ønsker seg og kommer til å bruke enn å kjøpe noe som er mer normalt for en tiåring. Skal vel sies at meg og mannen har brukt verktøyet mer enn henne, men passet perfekt at hun hadde når vi startet med oppussing i sommer. Anonymous poster hash: 65e8a...282
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Da blir det nok symaskin😊Jeg så tilbudet i coop obs sin tilbudsavis for kommende uke, ikke julekatalogen.. HI Anonymous poster hash: 302e2...245
Serepta Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Det blir nok en super gave ! Synd mine gutter ikke er så opptatt av å sy...
bønni Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Da blir det nok symaskinJeg så tilbudet i coop obs sin tilbudsavis for kommende uke, ikke julekatalogen.. HI Anonymous poster hash: 302e2...245 Bra gave! Nå fant jeg til 699 i en av oslo coop-obsene sine kataloger for neste uke. Får lete litt videre...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 499 her i Hamar området.😊 HI Anonymous poster hash: 302e2...245
bønni Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Hm, på de kanter skulle jeg egentlig ha vært i morgen. Men det blir ikke noe av. Så da får jeg vurdere litt dyrere oslo-maskin Takk for tips uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 Det hadde jeg gjort. Ungene her ønsker seg, men de får ikke. Jg har symaskin og de kan låne den så mye de vil, men det gjør de ikke. Så før de evt syr masse og trenger mer finesser enn hva som er på min får de ikke. Det er ikke så mye jeg syr at jeg ikke kan dele på den. Selv sydde jeg endel når jeg var på den alderen. Mamma lot meg bruke symaskinen så mye jeg ville. Jeg kan sy veldig enkle ting, men det strekker seg dit også. Ifjor ønsket ungen på 10år seg verktøy, det fikk hun. Slipemaskin og endel håndverktøy, syns det er bedre de får noe de ønsker seg og kommer til å bruke enn å kjøpe noe som er mer normalt for en tiåring. Skal vel sies at meg og mannen har brukt verktøyet mer enn henne, men passet perfekt at hun hadde når vi startet med oppussing i sommer. Anonymous poster hash: 65e8a...282 Hva skal en 10åring med en slipemaskin? Anonymous poster hash: 47483...f0a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #13 Skrevet 30. november 2014 Her står det at den koster 699 neste uke, fått neste ukes kundeavis på mail i dag Anonymous poster hash: 47483...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå