Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Alle forslag mottas med takking og bukking😄 Anonymous poster hash: 8429b...678
GeeGee Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Rimelig vet jeg ikke... Men vi undersøkte Bryggen Trachteursted, Bryggeloftet, Wesselstuen, Holbergstuen, BOHA, og så endte vi opp på Spisekroken, som ligger på Nøstet. Har ikke vært der ennå, kan evt. gi beskjed etterpå om maten var god
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Rimelig vet jeg ikke... Men vi undersøkte Bryggen Trachteursted, Bryggeloftet, Wesselstuen, Holbergstuen, BOHA, og så endte vi opp på Spisekroken, som ligger på Nøstet. Har ikke vært der ennå, kan evt. gi beskjed etterpå om maten var god Veldig gjerne:-) Anonymous poster hash: 8429b...678
GeeGee Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Ok, er om ca 2 uker, skal prøve å huske det
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Spisekroken har veldig godt pinnekjøtt hadde de værtfall i fjor Vi skal spise på una i år, jeg er spent på om det blir godt eller ikke. Anonymous poster hash: e1f05...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå