Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Forbanna kviser!😁 Normalt er det ikke noe problem og har fin/normal hud. Men ved forrige graviditet ca. 4år siden, ble det så ille (i hovedsak på rygg men også bryst)Hormonutslett ble det kalt, og jeg ble rådet til å slutte med amming og begynne på kraftige medisiner på 6ukers kontroll, som gjorde at det ble bra etter 1uke.

Er gravid igjen nå (ca. 7 uker) og allerede merker at det er igang igjen. Er så utrolig redd for at det skal bli like ille, som sist. Kunne ikke ligge på ryggen og kunne ikke ha på meg visse klær, topper, kjoler.. Også at jeg måtte avslutte ammingen😢

Noen som har like erfaringer eller tips og råd. Ved forrige graviditet brukte jeg flere tusen kroner på behandlinger og produkter.. Hjelp hva gjør jeg nå??😞😞😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært plaget med litt uren hud, men opplever også at dette tar seg veldig opp under graviditet. Jeg har veldig god erfaring med Mary Kay sin basic serie med lilla kant, den er for kombinasjonshud (er ikke selger av Mary Kay, så dette er ikke reklame :P). Den fjerner ikke problemet helt, men jeg er kvisefri i lange perioder og er uten tvil det beste produktet jeg har prøvd. Det koster rundt 500 kr for rens og krem og det har du lenge. 

Anonymous poster hash: eae48...00b
Skrevet

Takk for svar.. Prøvde mye forskjellig forrige graviditet. Flere behandlinger hos huspleier, noen som veit om det kan fåes dekket som svagerskapsplage?? Dette blir tema for neste legetime!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...