Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Alt for kaldt og upersonlig for min stil. Men om du liker det så kjør på Jeg vil ha et tre som er fullt av farger og barnas hjemmelagde julekuler. Hadde ikke reagert om dette treet sto i en butikk, men ville ikke hatt et slikt tre hjemme. Anonymous poster hash: 28564...17a
Line-mamma til to herlige Skrevet 30. november 2014 #27 Skrevet 30. november 2014 Hjemmet mitt er lyst, mye hvit. Men i julen ønsker jeg litt rødt for å få det julete:) så er det sølv,hvit og rødt:) Skjønner godt hvis du har mye lilla.. da hadde jeg kjørt sølv og hvitt selv
Englenemine Skrevet 30. november 2014 #28 Skrevet 30. november 2014 For upersonlig for meg. Pynten må være en miks av kjøpt og samlet over mange år og selvfølgelig barnas julepynt .Men så jo pent ut , litt hollywood.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #29 Skrevet 30. november 2014 Forøvrig passer rødt og lilla sammen, de er ved siden av hverandre i fargesirkelen, og det er mye rødt i lilla. Pass bare på å bruke rødt som har mer blått i seg, enn gult. Anonymous poster hash: 397b1...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå