Gå til innhold

Fint med hvitt juletre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har et lyst hjem, så nei. Lyse vegger, nei. Men med mørkere nyanser på vegger og gulv, så kan det bli fint. Enda bedre om møblene også er av mørkere karakter :-) Men mengden synes jeg var for mye, men det var nok smak og behag :-)

Anonymous poster hash: f0c65...e09

Annonse

Det er jo greit nok, litt mye pynt kanskje, men er det greit å droppe rødt? Har mye lilla i leiligheten og jeg syns ikke det blir så fint med masse rødt oppå det hele :P

HiAnonymous poster hash: 7f74f...801

Du gjør da akkurat som du vil. Det er du og din familie som skal trives med det. De fleste av oss slipper jo å se treet så hva betyr det hva vi mener?

Anonymous poster hash: a3054...fd6

Jeg liker ikke den type trær i det hele tatt. Jeg liker trær med julekuler, nisser og ikke minst pynt barna har laget. Hva andre har hos seg, må de selvfølgelig bestemme selv, men jeg kommer aldri til å få et sånt tre og jeg kommer aldri til å kommentere det, verken positivt eller negativt hvis jeg ser det hjemme hos andre.

Anonymous poster hash: 791fb...bc9

Annonse

No trudde eg at eg skulle få høyre om nokon som verkeleg vurderte eit kvitt plastjuletre, for det er noko av det mest grusomme eg ser.

Dette du viser her er fint nok, men ikkje noko du finn i vår heim. Synes det er litt kjedeleg og upersonleg, så me har meir tradisjonellt juletre med pynt som har vorte teke fram frå år til år, noko er arva frå besteforeldre og noko er nytt. Har ein del kuler i raudt og sølv.

Dødsens kjedelig i mine øyne. Vi har pynt fra min mors barndom og fra min barndom...og hver jul kjøper vi en ny ting. Et tre fylt av litt av hvert av både farger og former. 

Men, om du synes det er fint er det jo bare å kjøre på! Er sikkert nok av de som ikke liker vårt tre heller, men det tenker jeg aldri på..hvorfor skulle jeg det? 

Anonymous poster hash: 7b2c2...dcb

No trudde eg at eg skulle få høyre om nokon som verkeleg vurderte eit kvitt plastjuletre, for det er noko av det mest grusomme eg ser.

Dette du viser her er fint nok, men ikkje noko du finn i vår heim. Synes det er litt kjedeleg og upersonleg, så me har meir tradisjonellt juletre med pynt som har vorte teke fram frå år til år, noko er arva frå besteforeldre og noko er nytt. Har ein del kuler i raudt og sølv.

Hehe, jeg skal kjøpe meg hvitt plastjuletre faktisk :) Håper ikke du er en i min nærmeste omgangskrets da, så slipper du å se det :P

Akkurat juletreet liker jeg mer tradisjonelt. Resten av pynten kan godt være mer nøytral. Dette treet var grusomt, ikke pga. av det hvite, men fordi det var overlesset og fasongen så unaturlig perfekt og smal ut.

Hehe, jeg skal kjøpe meg hvitt plastjuletre faktisk :) Håper ikke du er en i min nærmeste omgangskrets da, så slipper du å se det :P

Kunne vore interessant å sett korleis du danderer det slik at du synes det er fint, men har vel ikkje sterk mistanke om at eg kjenner deg godt nok til å hamne i stova di i jula.

Mi erfaring med kvite plastjuletre er frå sydlegare strok, akkompagnert av speledåsemusikk med "jingle bells"

Kunne vore interessant å sett korleis du danderer det slik at du synes det er fint, men har vel ikkje sterk mistanke om at eg kjenner deg godt nok til å hamne i stova di i jula.

Mi erfaring med kvite plastjuletre er frå sydlegare strok, akkompagnert av speledåsemusikk med "jingle bells"

Akkurat det har jeg ikke helt klart for meg enda :) Jeg er vant med ekte juletre som blir pyntet med det barna har laget og diverse annet, men i år blir det plast. Pga av at jeg har flyttet for meg selv, og fordi jeg skal være lite hjemme i julen.

Absolutt ikke noe jeg får julestemning av! Jula for meg handler om tradisjoner.

Juletreet mitt er luftig, og ikke overlesset i pynt. Går i rødt, hvitt, sølv og tre/halm. Noe gammelt og noe nytt :)

Men det var ikke direkte stygt. ser bare kunstig, upersonlig og pretensiøst ut.

Anonymous poster hash: 397b1...e79

Flott med så mye svar :) skulle ønske jeg hadde pynt som hadde gått i arv i generasjoner, men så heldig er jeg ikke. Har masse pynt til jul ellers og juletrepynt som jeg har skaffet selv, har faktisk mest i sølv og gull, noe rødt..

Barnet mitt er fortsatt for lite til å lage pynt til treet, men vi har hver vår kule med navn og håndavtrykk på :)

Jeg har masse engler og gamle glasskluler som jeg har funnet på loppis, har generelt lite rødt.

Haha, at papiret på gavene ikke kan være i farger er da bare tull! Jeg elsker farger, og har mye av det i hjemmet mitt, men er ikke så veldig glad i rødt bare..

Anonymous poster hash: 7f74f...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...