Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Vel, evneveik eller dritunge - det er ikke mitt barn eller min hund, heldigvis. Men da er det jo bare å fortsette å forstå og forstå og bortforklare til bikkja biter av ham ansiktet og blir avlivet. For gud forby at vi skal kunne kreve noe som helst av en femåring. Hvor er alle hønene nå? Man skal visst aldri si noe slikt om et barn, men det er vel greit om du gjør det? Anonymous poster hash: a0040...5b6 Du er da her, ser jeg? Anonymous poster hash: d200d...18f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #27 Skrevet 30. november 2014 Har til nå forsøkt å unngå å bry meg for mye med min stesønn på fem år. Har nå bodd med han og pappa i fem måneder. Det fungerer egentlig veldig fint. Problemet er at jeg har en hund. En snill hund og min stesønn elsker denne hunden. Han har problemer med å respektere "la hunden være i fred" og når jeg sier dette klapper han hunden tre/fire ganger til før han motvillig gir seg. Jeg blir så oppgitt. Jeg vil han skal respektere hundens hvileplass og hviletid. Er det innafor at jeg blir streng, og tar han bort fra hunden og "kjefter" Altså skrur opp ett hakk på å være streng? Han hører ikke på pappa heller så jeg tenker jeg må markere at det er min hund og mine regler. Eller er det dumt at jeg blir den strenge? Og kanskje i hans øyne slem. Anonymous poster hash: 21b05...642 Hva er problemet? At han liker hunden og klapper den? At hunden liker ham? At det ikke er din unge? Han er fem år... Og hunder kan man vel kose med? Hvis hunden liker det? Anonymous poster hash: 87a7f...b80
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #28 Skrevet 30. november 2014 Hvis hunden er så ustabil at den kan bite slik du beskriver har den vel ikke noe i nærheten av barn (folk) å gjøre i det hele tatt? Hørtes fryktelig skummelt ut. Har du glemt å dressere og sosialisere den? Anonymous poster hash: 87a7f...b80
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #29 Skrevet 30. november 2014 Hvis hunden er så ustabil at den kan bite slik du beskriver har den vel ikke noe i nærheten av barn (folk) å gjøre i det hele tatt? Hørtes fryktelig skummelt ut. Har du glemt å dressere og sosialisere den? Anonymous poster hash: 87a7f...b80 Har du glemt å lese hi? Anonymous poster hash: d200d...18f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #30 Skrevet 30. november 2014 Altså. Hunden er veldig snill og jeg er ikke redd den skal bite. Jeg mener dog at man skal aldri stole på en hund derfor vil jeg at hunden skal få fred når den spiser og sover. Han begynner å dra på åra nå og sover litt mer og hører litt dårlig. Det hender han kan skvette seg våken og jeg vet ikke om han da kan glefse. Jeg ville selvsagt aldri ha en farlig hund løs med barn. Stesønn har rett og slett litt tungt for det og jeg vil han skal respektere mine regler. Han er på ingen måte slem med hunden og det er derfor situasjonen er vanskelig. Hadde det vært mitt barn hadde jeg slått ganske hardt ned på det nå etter flere forsøk på å forklare dette i hyggelig ordelag. HI Anonymous poster hash: 21b05...642
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #31 Skrevet 30. november 2014 Altså. Hunden er veldig snill og jeg er ikke redd den skal bite. Jeg mener dog at man skal aldri stole på en hund derfor vil jeg at hunden skal få fred når den spiser og sover. Han begynner å dra på åra nå og sover litt mer og hører litt dårlig. Det hender han kan skvette seg våken og jeg vet ikke om han da kan glefse. Jeg ville selvsagt aldri ha en farlig hund løs med barn. Stesønn har rett og slett litt tungt for det og jeg vil han skal respektere mine regler. Han er på ingen måte slem med hunden og det er derfor situasjonen er vanskelig. Hadde det vært mitt barn hadde jeg slått ganske hardt ned på det nå etter flere forsøk på å forklare dette i hyggelig ordelag. HI Anonymous poster hash: 21b05...642 Hadde behandlet ham likt som egne barn her. Anonymous poster hash: 41411...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå