Gå til innhold

Ser jeg syner ? Holy sh#t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er du sikker ? Hehe..

Er det virkelig mulig å få ultra svak hcg test nå type 6-7 dpo ? ..og så "klar" el ?

Blir helt rar her jeg sitter...

Føler det nesten kan være for godt til å være sant i grunn... Har vært prøvene i 1,5 år ☺

Blir spennende å teste de neste dagene...

Endret av Frøken87<3

Sikker på at det var el som var positiv sist helg. Kan jo også være at el testen slo utpå gravid? Ellers produserer du bare veldig mye hcg som gjør at du slår ut tidlig. Enten naturlig høyt hormonnivå (jeg har også det) eller flerkoneri? :-) lykke til! Krysser fingrenen!

Annonse

Er du sikker ? Hehe..

Er det virkelig mulig å få ultra svak hcg test nå type 6-7 dpo ? ..og så "klar" el ?

Blir helt rar her jeg sitter...

Føler det nesten kan være for godt til å være sant i grunn... Har vært prøvene i 1,5 år ☺

Blir spennende å teste de neste dagene...

http://www.countdowntopregnancy.com/dpo/iam.php?dpo=7

Veldig sikker på at det var el ja, har testet igjennom hele pga litt uregelmessig syklus:)

Fikk positiv el test lørdag og søndag.

Jeg har tatt et par nye hcg tester, de er enten like som den første eller blenda... mulig jeg kan ha fått falsk positiv..eller kjemisk.

Hmmm.. jeg får vel bare være tålmodig og vente noen dager før jeg tester igjen...bah :-P så lenge tr ikke dukker opp i løpet av uka så er det jo håp :)

Veldig sikker på at det var el ja, har testet igjennom hele pga litt uregelmessig syklus:)

Fikk positiv el test lørdag og søndag.

Jeg har tatt et par nye hcg tester, de er enten like som den første eller blenda... mulig jeg kan ha fått falsk positiv..eller kjemisk.

Hmmm.. jeg får vel bare være tålmodig og vente noen dager før jeg tester igjen...bah :-P så lenge tr ikke dukker opp i løpet av uka så er det jo håp :)

Mange får jo positive EL-tester når de er gravid.

Det var slik jeg ante jeg var gravid.

Just sayin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...