Mamma2013.2015 Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014  24 Ă„r. Samboer pĂ„ 24 Ă„r. Datter pĂ„ 18 mnd. Bor pĂ„ gĂ„rd Har hund og katt Jobber som ped.leder i bhg. 100% Bor og kommer fra trĂžndelag.  Spiren i magen er 9+1 i fĂžlge mens termin:-) (Mener selv jeg er en uke tilbake)  Vi gleder oss masse til Ă„ bli en familie pĂ„ 4. Og er spent pĂ„ hva som gjemmer seg i magen :-) Skal pĂ„ tidlig UL 23 desember. Klarer nesten ikkd vente.. Har ikke noe tro fĂ„r at jeg er gravid fĂžr jeg fĂ„r det bekreftet pĂ„ UL. Tross MASSE symptomer vis alt er tipp topp da. Velger vi nok Ă„ si det til besteforeldrene pĂ„ julaften! Verdens beste julegaveđđđđ
TMGL Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Jente pÄ 24 Samboer pÄ 33 (mann) Bor i Oslo Ingen barn fra fÞr (men to katter og en hund) Tar min master i rettsvitenskap (juss) i april/mai neste Är, akkurat i tide til spiren kommer i slutten av juli. Skal pÄ tidlig UL i midten av desember.
Krumelur Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 36 Är, blir 37 innen termin. Samboer pÄ samme alder, og vi bor i utkanten av Oslo. Har en gutt pÄ snart tre. Holder pÄ med siste Äret i en lÊrerutdanning (bachelor), videreutdanner meg fra tidligere yrke. Jobber i skolen ved siden av. Termin 19/7, var pÄ ul 6+3 og sÄ et blinkende hjerte. Skal tilbake annenhver uke fram til uke 12 pga gjentatte aborter, sÄ neste er nÄr jeg er 8+5, hÄper alt fortsatt er bra da Vi har prÞvd over et Är (med et par uhell pÄ veien), sÄ nÄ hÄper jeg vi kommer helt i mÄl!
Celcius73 Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 41 Är, babyen kommer fÞr jeg fyller 42 Är. Er gift, har en gutt pÄ 6 Är og ei jente pÄ 2 Är, har ogsÄ mistet en gutt rett fÞr termin. SÄ dette er mitt fjerde svangerskap. Ikke planlagt. Jobber deltid i varehandelen.  Termin. Min er 15.7, men har prÞvd noen andre termin kalkulatorer og de sier termin 18. 7. Tror egentlig at det stemmer bedre.  Skal ha ekstra oppfÞlging pga dÞdfÞdsel, samt duotest pga alder. Har fÄtt time til tidlig ul neste uke, da er jeg ca 8 uker. Sleit med Ä bli gravid i mange Är fÞr en lege fant ut at jeg hadde veldig lavt stoffskifte, pluss at jeg har hatt veldig god effekt av alternativ behandling. Har vÊrt igjennom flere ivf forsÞk, men bare et som det ble barn av. 3 svangerskap har vi klart selv!  Har fÞdt to premature barn tidligere, sÄ sjansen er stor for at denne heller blir juni baby enn juli. Blir spennende Ä se
Darling83 Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 30 Är, samboer med verdens beste- har et barn fra fÞr pÄ tolv Är. VÊrt gjennom to spontanaborter, sÄ var pÄ ultralyd allerede i uke syv, fantastisk fÞlelse Ä se et lite hjerte banke. Har time Til neste ultralyd 12.12- da er jeg 12 uker pÄ vei, kan nesten ikke vente! Har ikke fortalt barnet mitt at det kommer en liten en til enda- vil vente til neste ul for Ä fÞle meg sikrere pÄ at spira henger;) Bor pÄ sÞrlandet. Termin 3.juli, men mitt fÞrste barn ble fÞdt tre uker fÞr tiden- blir spennende dette!
Lillepille<3 Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Heiđ Jente 25Ă„r, samboer 26Ă„r. Vi har en gutt pĂ„ seks fra fĂžr og har endelig etter litt over to Ă„rs prĂžving fĂ„tt en ny positiv test. Vi har brukt 7doble og 2 triple pergotimekurer for at det skulle klaffe. Har egentlig time for forsamtale IVF pĂ„ nyĂ„ret, men hĂ„per vi slipper det nĂ„! đ Termin 24. Juli đ
Mesterfruen Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Hei hei Jente 24 strax 25. Gift. Mannen er 26. FÞrste graviditet. Gikk pÄ fÞrste forsÞk pÄ prÞverÞr. Bor utenfor Bergen i rekkehus med hund. Skal pÄ fÞrste kontroll pÄ ivf klinikken 11.12 og til jordmor 2.1 Termin. Ca 27 juli
mei87 Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er 27Är og kommer fra TrÞndelag. Samboer er 31 Är og sammen har vi en gutt pÄ 1,5Är og en katt  Terminen er 3. juli, skal pÄ UL 18 desember. Er veldig spent. SÞnnen min kom nesten en mnd fÞr termin, sÄ blir spennende Ä se om denne lille holder seg i magen litt lenger.
gullfisk123 Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 24 Är, samboer pÄ 27 begge 2 jobber som pedagogisk leder i barnehage i Oslo, termin 28 juli..og gleder oss veldig!
maulaiz Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Hei jenter:) Jeg er 31 Är, mannen er 29. Dette blir begges fÞrste barn. Bor i Buskerud. Jobber full stilling som sykepleier. Menstermin er 28 juli, skal pÄ tidlig UL denne uka
Keika Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Heisann! Jeg er 29Är, mannen er 36 Är. Har en felles sÞnn sammen som er fÞdt i 2012 og har to bonusgutter boende her annenhver uke Bor i Sogn og Fjordane, pÄ boligfelt. Er 7 + 1 i dag og termin 26.juli. Skal ha kontroll hos lege pÄ nyÄret! Vi gleder oss masse til sistemann ankommer og jeg skal nyte svangerskapet og bareseltiden til det fulle siden dette er siste gangen for oss
Ninojda Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Hei hei!  29 Ă„r og fĂžrste gangsgravid. Samboer 41. Vi bor i rekkehus i Oslo sammen med vĂ„r 1 Ă„r gamle sjoko labbis =) Er 7+4 i dag. Jobber 100% som sykepleier pĂ„ UllevĂ„l sykehus. Skal pĂ„ UL pĂ„ nyĂ„ret! Nyter graviditeten med alt den har Ă„ by pĂ„, gleder meg til Ă„ bli bedre kjent med alle herÂ
Krepsen :) Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Er 32, tredjegangs gravid. Har to barn fra et tidligere forhold. Samboer er 29, dette er hans fÞrste barn. Vi bor Voss. Termin er 11 juli. Er 9+1. Skal pÄ tidlig UL 29.12
medfram Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg er 22, og samboeren min er 28 đ Har akkurat flyttet tilbake til hjembyen min etter Ă„ ha tatt bachelor som bioingeniĂžr, og begynner pĂ„ medisinstudiet i Bergen hĂžsten 2016 (mĂ„tte forskyves ett Ă„r pga. pianĂžtten vĂ„r i magen đ). FĂžrste gang jeg er gravid, satt etter to prĂžveperioder. Er i dag 9+1, termin i midten av juli đ Har allerede vĂŠrt pĂ„ to tidlige UL'er, og skal pĂ„ neste 13 januar. Har masse symptomer, og vi gleder oss ufattelig mye til tiden fremover đ Blir spennende Ă„ fĂžlge med pĂ„ dere ogsĂ„! Endret 7. desember 2014 av medfram
Jessday Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 24 Är, fÞrskolelÊrer, gift To sÞte smÄ fra fÞr, Gleder oss til tredjemann (ooog sistemann) kommer i juli.
Mammaaaa? Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 30 Är, gift, 2 barn, fÞrskolelÊrer som sÞker nytt beite. Det blir 2,5 Är mellom eldste og yngste (siste) - hektisk og gÞy! SvÊrt fÄ symptomer denne gangen mot de to forrige. Nesten sÄ jeg tviler, til tross for tidlig ul hvor vi sÄ et bankende hjerte.
Streisand Skrevet 27. desember 2014 #17 Skrevet 27. desember 2014 (endret) Jeg er 33, gift med min kjekke engelskmann (gjennom 9 Ă„r) og har en sĂžnn pĂ„ fire. Vi har to smĂ„ uoppdragene hunderâșïžđșđș Bor i forekomster leilighet i Oslo og videreutdanner meg til Ă„ bli terapaut. Graviditeten var planlagt. Mensentermin er 11.juli. Endret 27. desember 2014 av Streisand
Missfeelgood Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Jeg blir 30 i mars, samboer med Thomas pÄ 30. Sammen har vi en staff ved navn Biffen. Han blir nÄ tre Är! Bor i Akershus. Vi har termin 29.juli. VÄrt fÞrste langt fra planlagte spire. Men vi gleder oss
Mom2sam Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 jeg fyller 25 og er utdannet fĂžrskolelĂŠrer, dette blir tredje barnet i flokken vĂ„rđ mine dine og vĂ„ređ en pĂ„ 5, 3 og lille spiren i juli! Bor i enebolig i Buskerudđ
Smula1 Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 23 Är denne med og samboer med en pÄ 25 Vi var litt prÞvere, men fikk en knusende beskjed i april at vi kom til og slite med Ä fÄ barn, vi tenkte ikke noe mer pÄ det. En dag nÄr jeg var pÄ legevakten med forstoppelse fikk vi vite om spiren i magen hehe .. Fikk sett bebisen pÄ lÞrdag sÄ termin er rundt 20 juli, fÞrste barnet Bor ogsÄ med to beagler og en staff, heldigvis har de en kjempe stor hundegÄrd sÄ de ikke blir oppi bebisen Bor i vest-Agder
â„MammanTilEnPrinsesseâ„ Skrevet 22. januar 2015 #21 Skrevet 22. januar 2015 Hei Jeg er 26 Ă„r og gift med mann som er 32 Bor i grenland Dette blir vĂ„rt fĂžrste barn Termin er 12 juli
Ostepop90 Skrevet 26. januar 2015 #22 Skrevet 26. januar 2015 Fyller 25 nÄr barnet kommer og er utdannet baker. Samboer er 28. Bor i tromsÞ me en liten hund. Dette er vÄres fÞrste barn! Vi gleder oss termin 24juli
Martinsen Skrevet 5. februar 2015 #23 Skrevet 5. februar 2015 Hei đ 29 Ă„r Samboer Vestfold Termin 29.juli FĂžrste
Waterlilli Skrevet 12. februar 2015 #24 Skrevet 12. februar 2015 Jeg er 34 Är og gift. Bor i BÊrum, er utdannet interiÞrdesigner. Har en sÞnn som blir 22 mÄneder nÄr den lille kommer. Termin er 16/7. Kan vel si spiren satt pÄ fÞrste forsÞk, siden vi ikke hadde satt skikkelig i gang med prÞvingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ