Gå til innhold

Utbetalt per måned

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes vi har mye utbetalt og vi har vel tett på 80.000,- Mannen min tjener dobbelt så mye som meg.

Hvis HI lurer på om brutto årslønn på rundt 2 mill er mye er det vel bare et bevis på at man ikke nødvendigvis er smart selv om man tjener godt.

Anonymous poster hash: f4b5e...988

Vi ligger på 150.000. Mannen eier eget firma og jeg jobber i oljebransjen. Vi har det materielt sett veldig trygt og godt. Men selv om man tjener mye, betyr det absolutt ikke at vi lever et liv på en rosa sky :)
Tror mange som tjener lite setter mye større pris på de små tingene enn kanskje det jeg gjør. Er redd jeg er blitt litt utakknemlig og snobbete, men prøver å holde beina på jorda og ikke gjøre for mye ut av det. Selv om jeg har veldig lyst å reise på utenlandsturer og fine ferier når vi har mulighet. 

Anonymous poster hash: 91d79...3c4

Jeg har utbetalt ca 26 000 gjennomsnittlig, mannen har mellom 26 000 og 30 000+ barnetrygd for 2 barn.

Så vi har som regel utbetalt mellom 54 og 58 000 per mnd. Syntes lønna er grei nok, men mannen gikk endel ned når han måtte bytte jobb pga nedskjæringer. Vi har nok av lån, men klarer oss fint.

Anonymous poster hash: b7bab...3ca

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...