Gå til innhold

Utbetalt per måned

Anbefalte innlegg

Vi har ca 90000kr utbetalt hver måned, og har fått noen reaksjoner på at det er mye. Nå pleier ikke jeg å spørre hva andre tjener ,synes jo ikke det er så høflig, men våger meg til her bak anonymknappen: Hva har du/dere utbetalt hver måned?

Anonymous poster hash: 5663a...383

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144184030-utbetalt-per-m%C3%A5ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Syltebærtyttetøy

Jeg har normalt utbetalt 16800 i mnd, noen ganger går det ekstra bra med firmaet og da kan jeg ha opp mot 25000 utbetalt.. Ja, dere har mye penger inn, men så er det jo slik at man gjerne lever deretter, så det kan jo være at noen som tjener mindre føler de har mer igjen etter faste utgifter enn dere :)

Annonse

Jeg har 25 500,- og mannen har 26 000,- pluss 1940 i barnetrygd. Jeg er vernepleier han er journalist.

Klarer oss fint mtp utgifter:)

Ikke for å være frekk, men håper dere selv forstår at 90 000,- inn per mnd er ganske mye penger og over det som er normalen i dette landet. Men vel undt til dere:)

Vi har yrker som har lavere lønn, så hadde klart tjent mer om vi hadde jobbet f.eks innenfor oljen er drevet eget firma som gikk strålende.

Selvfølgelig skjønner du at 90000 i måneden er mye, så utrolig uviten er du ikke, da er det iallfall skremmende.... men var sikkert godt for deg å få sagt at du tjener mye og har god råd.... Jeeez liksom.... Vi har utbetalt 65 i måneden og syns det er bra, med det kan vi også spare rundt 10 i måneden.

Anonymous poster hash: f6441...33d

Vi har også litt over 90-tusen utbetalt tilsammen. I tillegg er bilen vår firmabil så ingen utgifter på den (skatter 5000 kr/mnd, men likevel utbet 90), hverken drivstoff, parkering, bom etc..

Vi bor i Osloområdet, hus til 8 mill, lån på 3 mill. Har til salt på maten

Anonymous poster hash: 6a41b...d0b

Annonse

Vi har ca 90000kr utbetalt hver måned, og har fått noen reaksjoner på at det er mye. Nå pleier ikke jeg å spørre hva andre tjener ,synes jo ikke det er så høflig, men våger meg til her bak anonymknappen: Hva har du/dere utbetalt hver måned?

Haha, "fått noen reaksjoner"... :D

Diskret, HI!

45.000 utbetalt i mnd med barnetrygd.

Føler ikke vi har noe esuperdårlig råd,

Klarer oss å mangler ikkenoe ihvertfall.

Så med tanke på at dere har det dobbelte så har dere ganske bra og over gjennomsnittet ihvertfall;)

Vi har 45 000 til sammen.
Ikke så mye, men ved og bruke hodet  så klarer vi oss fint med 4 unger.
Ungene har alt "alle andre unger har" og de mener selv at vi har det fint.
Har til og med råd til en fin ferie på sommeren :P Men vi må spare litt først da :P
Hadde vi hatt 90000 inn i  mnd så hadde vi hatt MYE penger til overs.
Vi lever nok ett litt annet liv enn gjennomsnittet da vi mener at tiden vi har sammen med barna og hverandre, er viktigere enn masse penger.
Vi har tatt et valg på og være mer sammen. Skulle det være veldig nødvendig i en periode så KAN vi alltids få mere penger inn.
Her har ungene gått i barnehage fordi det er bra for de og ikke fordi de MÅ pga at de voksne jobber. Vi flyttet til ett sted hvor det var billigere hus, dvs billigere lån og det passet for oss :)
Etter hva vi ser rundt oss så tenker vi at vår livsstil passer nok ikke alle.
Men om man tjener 20 eller 90 000 i mnd så er det ikke det som er viktig i livet. Det er opp til hver enkelt og få ting til og fungere for seg og sin familie. Funker det med 20 000 i mnd så gjør det det ;)

Anonymous poster hash: 50b0b...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...