Love my kidz Skrevet 28. november 2014 #26 Skrevet 28. november 2014 Lilla er jo adventsfargen! Røde til jul, og hvite eller sølvfarget til nyttår Anonymous poster hash: e73e9...adb Nøyaktig sånn her også :-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #27 Skrevet 28. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a
Salvador Skrevet 28. november 2014 #28 Skrevet 28. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #29 Skrevet 28. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a
Salvador Skrevet 28. november 2014 #30 Skrevet 28. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Jeg koser meg i hvert fall!
☆☆☆ Skrevet 28. november 2014 #31 Skrevet 28. november 2014 Lilla i advent, raude på julaften og kvite frå 1.juledag.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #32 Skrevet 28. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Jeg koser meg i hvert fall! Ok, men jeg er faktisk glad for at jeg ikke skal besøke deg. ;-) Akkurat samme følelsen har du helt sikkert for min gammeldagse, tradisjonelle jul til 20. dag jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #33 Skrevet 29. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Så da pynter du 24.12 kl 17.00 når jula ringes inn da eller? Anonymous poster hash: 2a4a4...ddc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #34 Skrevet 29. november 2014 Røde.Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Så da pynter du 24.12 kl 17.00 når jula ringes inn da eller? Anonymous poster hash: 2a4a4...ddc I alle fall nesten. Jeg vil gjerne pynte treet julaftens formiddag, og det lille vi ellers pynter med, samtidig. Det tar max en time å pynte til jul hos oss. I år blir det uansett ikke tidtil noe annet. Jobb helt inn i julehelga og en drøss med eksamener. Det blir garantert jul i år også! Anonymous poster hash: 602b1...58a
Salvador Skrevet 29. november 2014 #35 Skrevet 29. november 2014 Røde.Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Så da pynter du 24.12 kl 17.00 når jula ringes inn da eller? Anonymous poster hash: 2a4a4...ddc I alle fall nesten. Jeg vil gjerne pynte treet julaftens formiddag, og det lille vi ellers pynter med, samtidig. Det tar max en time å pynte til jul hos oss. I år blir det uansett ikke tidtil noe annet. Jobb helt inn i julehelga og en drøss med eksamener. Det blir garantert jul i år også! Anonymous poster hash: 602b1...58a Nå er julen fremme! Har tent røde lys, har røde gardiner og rød sofa. Hadde på full guffe med julesanger mens jeg pakket frem julen
Englenemine Skrevet 30. november 2014 #36 Skrevet 30. november 2014 Full jul her og , bortsett fra juletre. Loving it 🎅
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #37 Skrevet 30. november 2014 Lilla i advent. Rødt og hvit fra lillejulaften. Tradisjon her. Pynter huset først lillejulaften, husker følelsen når jeg kom på stua julaften og huset var pyntet:-) den følelsen vil jeg også gi til mine barn. Er glad i tradisjonet i jula. Anonymous poster hash: 76da7...238
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #38 Skrevet 30. november 2014 Røde. Anonymous poster hash: ebcda...a13 for meg er det også røde som gjelder! rødt er jul, og adventstiden hører julen til Adventstiden hører ikke julen til. Adventstiden er tiden FØR jul. Jula begynner ikke før 24.12. kl 17.00. Det er ikke jul i adventstida. Anonymous poster hash: 602b1...58a adventstiden er for meg en viktig del av julen, og dermed også en stor del av julen. pynter med rødt og gull i hele huset dagen før første advent, mye lys og julesanger jeg orker ikke pynte to ganger, synes det er mye lettere og mindre stress å ha det røde før, under og etter julen. For meg er julen hele desember, og litt ut i januar, ikke bare den 24.des Eeeelsker julen! Jeg er også veldig glad i jula, men I jula, ikke FØR jul. Jula ringes inn 24. 12. kl 17.00, og varer til 13. januar. Sorry, jeg klarer ikke å se sjarmen med et julepyntet hus nesten en måned før jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Jeg koser meg i hvert fall! Ok, men jeg er faktisk glad for at jeg ikke skal besøke deg. ;-) Akkurat samme følelsen har du helt sikkert for min gammeldagse, tradisjonelle jul til 20. dag jul. Anonymous poster hash: 602b1...58a Oi. Du var skikkelig kjip. Er du så rigid at du ikke vil besøke de som julepynter litt tidlig? Anonymous poster hash: d8cbf...07d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #39 Skrevet 30. november 2014 Holder på å pynter nå her går det i hvitt og sølv , blir så fint Ingen skal komme hit og diktere hvordan jeg skal ha det. Jeg holder klokelig kjeft om hva jeg synes om andre sine grelle farger Anonymous poster hash: 34ca4...b81
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #40 Skrevet 30. november 2014 Har variert. Lilla eller hvite. Da jeg bruker hvite, har jeg gjerne lilla bånd rundt i stedet. Vet ikke hva det blir i år - lenge til enda:p ?? Anonymous poster hash: 8ec25...1de
Gjest 5 andre Skrevet 30. november 2014 #41 Skrevet 30. november 2014 Har variert. Lilla eller hvite. Da jeg bruker hvite, har jeg gjerne lilla bånd rundt i stedet. Vet ikke hva det blir i år - lenge til enda:p ?? Anonymous poster hash: 8ec25...1de Da jeg svarte, hadde jeg ikke kjøpt inn lysene enda. Hadde fremdeles "god" tid til å bestemme meg Ble lilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå