Gå til innhold

Uff, bekymret, blør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig blødd litt nesten hver hver dag siden jeg ble gravid.
Er rett over 6 uker nå.
Men det har ikke bekymret meg, pleier å blø i hytt og dynevær.
Blødde en del i forrge svangerskap også, spesielt rundt denne tiden.

Men nå har det plutselig tatt seg opp, ikke fossblødning, og kjenner overhodet ingen smerter noen plass, ikke det spor antydning.
Men det blør friskt, og jeg må ha bond på.

Så kjenner jeg blir litt bekymret ja....

Skal til gynekolog neste uke, så vi får se hva dommen blir der.
Men det føles lenge p vente, men det er uansett ikke stort mer å gjøre enn nettopp vente.
Er det en SA i anmarsj, er det lite å gjøre for å stoppe det.
Så får krysse fingrer å bein å håpe på det beste.

Anonymous poster hash: af62c...3c1
Skrevet

Masse lykke til, krysser alt jeg har! Tenker på deg❤️

Skrevet

Takk for det :)

Det har igjen suttet å blø.
Og alle min få gravidsymptomer er tilbake for fult.
Men jeg uroer meg at jeg blør såpass mye.

Godt jeg skal til oppfølging snart...

Skrevet

Skjønner god frustrasjonen din. Jeg hadde det slik i mine to siste svangerskap. Forrige gang fikk jeg en styrtblødning, og vi var helt sikre på at jeg hadde mistet. Ringte KK og fikk komme inn neste dag for en sjekk. Men alt var fint, var da 10 uker. Legen trodde det kunne være cyster på egg stokken som hadde sprukket. Det kan ha vært noe lignende hos deg.

Godt at alle symptomene er på plass :)

Skrevet

Skjønner god frustrasjonen din. Jeg hadde det slik i mine to siste svangerskap. Forrige gang fikk jeg en styrtblødning, og vi var helt sikre på at jeg hadde mistet. Ringte KK og fikk komme inn neste dag for en sjekk. Men alt var fint, var da 10 uker. Legen trodde det kunne være cyster på egg stokken som hadde sprukket. Det kan ha vært noe lignende hos deg.

Så skummelt da, å begynne å styrtblø!

Godt det gikk godt begge ganger.

Jeg begynte å styrtblø i uke 22 sist, da hadde jeg ikke blødd siden uke 12.

Gynekolog har sjekket for cyster både før og etter jeg ble gravid, siden jeg blør så mye.

Men jeg har ikke antydning til noen cyster.

Ikke har jeg livvmorhalskreft, ikke har jeg noen kjønsssykdommer.

Så det er jammen ikke godt å si hvorfor jeg blør så mye.

Kanskje jeg har en polypp?

Det stemmer ihvertfall ikke med endometriose, da ville jeg mest sannsynlig ikke blødd nå.

Nei, jeg river meg i håret.

Men kjenner jeg ikke er så bekymret for selve svangerskapet av å blø, er blitt så vant med det, men er mer bekymret hvorfor jeg blør i det hele tatt.

HI

Skrevet

Så skummelt da, å begynne å styrtblø!

Godt det gikk godt begge ganger.

Jeg begynte å styrtblø i uke 22 sist, da hadde jeg ikke blødd siden uke 12.

Gynekolog har sjekket for cyster både før og etter jeg ble gravid, siden jeg blør så mye.

Men jeg har ikke antydning til noen cyster.

Ikke har jeg livvmorhalskreft, ikke har jeg noen kjønsssykdommer.

Så det er jammen ikke godt å si hvorfor jeg blør så mye.

Kanskje jeg har en polypp?

Det stemmer ihvertfall ikke med endometriose, da ville jeg mest sannsynlig ikke blødd nå.

Nei, jeg river meg i håret.

Men kjenner jeg ikke er så bekymret for selve svangerskapet av å blø, er blitt så vant med det, men er mer bekymret hvorfor jeg blør i det hele tatt.

HI

Jeg var inne til tidlig UL i uke 7 i samme svangerskap og da kunne de se noe under livmoren, såg det ut som. De hadde et navn for det, men jeg husker ikke nøyaktig hva de kalte det, men jeg såg det selv. Da jeg var inne igjen i uke 10, var den "klumpen" forsvunnet.

Polypper kan det jo være. Men det viktigste er jo at blødningen ikke kommer fra livmoren. Regner med at du uansett blir sjekket regelmessig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...