Gå til innhold

Julebord i Follo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har lyst til å bli med på julebord på restaurant Terreassen på Kolbotn en kveld i desember? God mat og drikke og nye bekjentskaper!

Anonymous poster hash: 6bfb4...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med!

Anonymous poster hash: e96f5...d94
Skrevet

Jeg blir også med om jeg har barnefri :)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Skrevet

Jeg vil gjerne ha nye bekjentskaper i kolbotnområdet, men tør aldri verden å bli med på et julebord med flere mennesker dessverre

Hva om vi ikke blir så mange da? Feks bare tre-fire? Hi

Skrevet

Da er vi tre da. Er dere to interessert fremdeles? Hi

Skrevet

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 2da76...173

Skrevet

Hvorfor?

Fordi jeg er sjenert og ekstremt usikker på meg selv, takket være en psykopat av en eks :)

Skrevet (endret)

Hvorfor?

Fordi jeg er sjenert og ekstremt usikker på meg selv, takket være en psykopat av en eks :)

så vet man aldri hvem man møter.. jeg har ingen utdanning og har få "voksne" interesser, så hadde følt meg rimelig utenfor om de 2 andre satt og snakket om karrierer bøker og vin .

Endret av Bustetroll
Skrevet

Jeg blir gjerne med selv om vi bare blir 3 😊 hadde vært kjempekoselig om du også ble med bustetroll.

Skrevet

Jeg kan stort sett når som helst! Foreslår torsdag eller fredag neste uke, altså 12./13. Passer det? Hi

Skrevet

Hadde vært morro og tatt en helg da,jeg kan til fredag.

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med :)Bli med du og da Bustetroll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...