Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 I år har jeg ganske lite budsjett på julegavene og nå står jeg i beit for hva jeg skal finne på til min datter på 18 år - for rundt 1000,- Har ikke lyst til å gi penger. Hva anbefaler fruene? Anonymous poster hash: a03e0...679
Gjest mphs Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Jeg syns du skal spørre henne. På den alderen ville jeg helst ha pengene og kjøpe meg noe jeg trengte og ville ha selv.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Det er ikke lenge til hun skal flytte hjemmefra nå. Da er det litt av hvert som er nødvendig. Hva med et verktøyskrin med en kombinasjon av de vanligste verktøyene man trenger i et hus, et lite førstehjelpsskrin, en kokebok og noen andre småting hun kan trenge for å bli selvstendig? Anonymous poster hash: 93a92...874
Mamma4livet Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Acne skjerf, gavekort på parfymeri eller et senter hun liker å handle på. Dersom hun er interiørinteressert så kan du kjøpe noen kule lysestaker eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Gavekortpå rema 1000 Anonymous poster hash: 9d83f...7a2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Det er ikke lenge til hun skal flytte hjemmefra nå. Da er det litt av hvert som er nødvendig. Hva med et verktøyskrin med en kombinasjon av de vanligste verktøyene man trenger i et hus, et lite førstehjelpsskrin, en kokebok og noen andre småting hun kan trenge for å bli selvstendig? Anonymous poster hash: 93a92...874 Jeg fikk en "flytte-hjemmefra-eske" av tanta og onkelen min i julegave da jeg var 17 år. Beste julegaven ever Anonymous poster hash: 6dc58...942
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Tusen takk for tips Jeg tar gjerne imot flere Hun har allerede flyttet hjemmefra, gjorde det i høst og hun og kjæresten har vel egentlig det meste de trenger av huslige, praktiske ting. Har spurt hva hun ønsker seg, og det var nye hodeputer, men det vet jeg hun har ønsket seg hos flere.... Hm......føler meg litt rådløs......klær, sminke og. div. synes jeg er vanskelig å kjøpe - det vil hun helst velge selv. Og jeg liker ikke gavekort.....kanskje jeg bare må bite i det sure eplet, jeg som egentlig liker å gi litt gjennomtenkte gaver. Anonymous poster hash: a03e0...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå