GĂ„ til innhold

Testet positivt idag :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg fĂžler om dette. Testen var svak, men allikevel positiv. Positiv er positiv har jeg hĂžrt, men skal ta en ny test om noen dager for Ă„ vĂŠre sikker :)

Jeg er usikker pĂ„ dette her altsĂ„. Hva skal man fĂžle? Jeg vil glede meg over dette, men fĂžler ikke at det passer seg nĂ„ :/ Å hva i alle dager skal jeg si til min mann som har oversett meg totalt den siste uka?! HAff, nei, greit Ă„ fĂ„ ut litt tanker og samtidig vĂŠre anonym :)

Men folk mÄ gjerne komme med sine erfaringer fra da de var i tvil :)

Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si gratulerer, jeg. NÄr overraskelsen legger seg, kommer nok gleden snikende <3

Skrevet

Takk :) Jeg hÄper du har rett om det, har 2 fra fÞr <3

Skrevet

Gratulerer 😊😊 og du mĂ„ nok fortelle mannen din det, han vil nok merke pĂ„ deg at noe er totalt annerledes etterhvert 😄 kanskje han slutter Ă„ overse deg? 😊

Skrevet

Takk for det, ja jeg mÄ nok fortelle. Vet bare ikke hvordan jeg skal dele denne lille eller var det store nyheten :s

Han har sagt han ikke vil ha fler, og jeg er redd han er opptatt av ei pÄ jobben igjen :(

Jeg vil ikke han skal vĂŠre med meg av feil grunner.

Skrevet

Det er ikke sÄ lett. Men han har jo liksom vÊrt med pÄ Ä fÄ deg gravid, sÄ da mÄ han ta ansvar tenker jeg.

Skrevet

Jeg vil ogsÄ gratulere :)
Godt mulig at det blir lettere Ä sortere tanker nÄr overraskelsen har gÄtt over.

SÄ vent nÄ litt.
Jeg ventet noen dager fÞr jeg fortalte det til mannen, jeg ville virkelig fÄ bekreftet at det var en reel graviditet og ikke en kjemisk.

Skrevet

Har du fÄtt snakket med mannen din?;

HÄper det ordner seg for deg :-)

Jeg vill bare si, at det "passer" aldri helt Ä fÄ barn. Men det er det stÞrste gaven en kan fÄ :)

Skrevet

Vel jeg har snakket med min mann.

Men mandag var tĂžff da jeg opplevde en SA.

Mannen min vet ikke om han vil vÊre med meg lenger sÄ en del av meg er lettet, men en annen er sÞnderknust :(

Skrevet

Vel jeg har snakket med min mann.

Men mandag var tĂžff da jeg opplevde en SA.

Mannen min vet ikke om han vil vÊre med meg lenger sÄ en del av meg er lettet, men en annen er sÞnderknust :(

Ånei, det er jo grusomt! FĂžrst SA ogsĂ„ den beskjeden fra mannen. FĂžler virkelig med deg!!! Varm klem ❀

Skrevet

Takk for det <3

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lande pÄ bena nÄ. Men jeg mÄ.

SĂ„ varme ord kommer godt med :)

Skrevet

SĂ„ trist lesing; (

HÄper det gÄr bra med deg!

Gir deg en styrke klem ♡

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...