Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg fÞler om dette. Testen var svak, men allikevel positiv. Positiv er positiv har jeg hÞrt, men skal ta en ny test om noen dager for Ä vÊre sikker  Jeg er usikker pÄ dette her altsÄ. Hva skal man fÞle? Jeg vil glede meg over dette, men fÞler ikke at det passer seg nÄ :/ à hva i alle dager skal jeg si til min mann som har oversett meg totalt den siste uka?! HAff, nei, greit Ä fÄ ut litt tanker og samtidig vÊre anonym  Men folk mÄ gjerne komme med sine erfaringer fra da de var i tvil Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
Puncky med nr tre i magen Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Vil bare si gratulerer, jeg. NÄr overraskelsen legger seg, kommer nok gleden snikende <3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Takk Jeg hÄper du har rett om det, har 2 fra fÞr <3 Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
SnartMamma83 <3 Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Gratulerer đđ og du mĂ„ nok fortelle mannen din det, han vil nok merke pĂ„ deg at noe er totalt annerledes etterhvert đ kanskje han slutter Ă„ overse deg? đ
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Takk for det, ja jeg mÄ nok fortelle. Vet bare ikke hvordan jeg skal dele denne lille eller var det store nyheten :s Han har sagt han ikke vil ha fler, og jeg er redd han er opptatt av ei pÄ jobben igjen Jeg vil ikke han skal vÊre med meg av feil grunner. Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
SnartMamma83 <3 Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Det er ikke sÄ lett. Men han har jo liksom vÊrt med pÄ Ä fÄ deg gravid, sÄ da mÄ han ta ansvar tenker jeg.
Leirha Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Jeg vil ogsÄ gratulere Godt mulig at det blir lettere Ä sortere tanker nÄr overraskelsen har gÄtt over.SÄ vent nÄ litt.Jeg ventet noen dager fÞr jeg fortalte det til mannen, jeg ville virkelig fÄ bekreftet at det var en reel graviditet og ikke en kjemisk.
Mamma2013.2015 Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Har du fÄtt snakket med mannen din?; HÄper det ordner seg for deg :-) Jeg vill bare si, at det "passer" aldri helt Ä fÄ barn. Men det er det stÞrste gaven en kan fÄ
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Vel jeg har snakket med min mann. Men mandag var tÞff da jeg opplevde en SA.  Mannen min vet ikke om han vil vÊre med meg lenger sÄ en del av meg er lettet, men en annen er sÞnderknust Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
SnartMamma83 <3 Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014  Vel jeg har snakket med min mann. Men mandag var tĂžff da jeg opplevde en SA.  Mannen min vet ikke om han vil vĂŠre med meg lenger sĂ„ en del av meg er lettet, men en annen er sĂžnderknust  Anonymous poster hash: fdb1a...8c7 Ă nei, det er jo grusomt! FĂžrst SA ogsĂ„ den beskjeden fra mannen. FĂžler virkelig med deg!!! Varm klem â€ïž
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 Takk for det <3 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lande pÄ bena nÄ. Men jeg mÄ. SÄ varme ord kommer godt med Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
Mamma2013.2015 Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 SĂ„ trist lesing; ( HĂ„per det gĂ„r bra med deg! Gir deg en styrke klem âĄ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ