Gå til innhold

Testet positivt idag :O

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg føler om dette. Testen var svak, men allikevel positiv. Positiv er positiv har jeg hørt, men skal ta en ny test om noen dager for å være sikker :)

Jeg er usikker på dette her altså. Hva skal man føle? Jeg vil glede meg over dette, men føler ikke at det passer seg nå :/ Å hva i alle dager skal jeg si til min mann som har oversett meg totalt den siste uka?! HAff, nei, greit å få ut litt tanker og samtidig være anonym :)

Men folk må gjerne komme med sine erfaringer fra da de var i tvil :)

Anonymous poster hash: fdb1a...8c7
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183894-testet-positivt-idag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, ja jeg må nok fortelle. Vet bare ikke hvordan jeg skal dele denne lille eller var det store nyheten :s

Han har sagt han ikke vil ha fler, og jeg er redd han er opptatt av ei på jobben igjen :(

Jeg vil ikke han skal være med meg av feil grunner.

Annonse

Jeg vil også gratulere :)
Godt mulig at det blir lettere å sortere tanker når overraskelsen har gått over.

Så vent nå litt.
Jeg ventet noen dager før jeg fortalte det til mannen, jeg ville virkelig få bekreftet at det var en reel graviditet og ikke en kjemisk.

Vel jeg har snakket med min mann.

Men mandag var tøff da jeg opplevde en SA.

Mannen min vet ikke om han vil være med meg lenger så en del av meg er lettet, men en annen er sønderknust :(

Ånei, det er jo grusomt! Først SA også den beskjeden fra mannen. Føler virkelig med deg!!! Varm klem ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...