Gå til innhold

Dere andre tempejenter, kan dere synse sammen med meg?

Anbefalte innlegg

Plutselig var jeg usikker, og som dere vet vil man jo gjerne vite med en gang hva som er hva og når hva skjedde ;)

Her er tingen; positiv el test Fredag 21.11. Ikke sterkere enn kontrollstreken (på kvelden var den det), men uansett like sterk. Temp 36,40.

Tempen stiger Lørdag 22 til 36,61 og el testen er knall positiv.

Får ikke målt tempen Søndag pga alkohol inntak på lørdag, Testen er fremdeles sterk, men blir hvit på kvelden-negativ.

Mandagens temp er 36,41 og Tirsdag 36,74.

Greia er at ff setter eggløsningen til Fredag mens jeg mener Mandag.

Hvem har rett, jeg eller FF?

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Plutselig var jeg usikker, og som dere vet vil man jo gjerne vite med en gang hva som er hva og når hva skjedde ;)

Her er tingen; positiv el test Fredag 21.11. Ikke sterkere enn kontrollstreken (på kvelden var den det), men uansett like sterk. Temp 36,40.

Tempen stiger Lørdag 22 til 36,61 og el testen er knall positiv.

Får ikke målt tempen Søndag pga alkohol inntak på lørdag, Testen er fremdeles sterk, men blir hvit på kvelden-negativ.

Mandagens temp er 36,41 og Tirsdag 36,74.

Greia er at ff setter eggløsningen til Fredag mens jeg mener Mandag.

Hvem har rett, jeg eller FF?

hmmm jeg vil vel tro FF har satt riktig mtp stigningen din etter fredag som har vedvart... :)

Om jeg fjerner den positive testen på fredag så får jeg el satt til mandag.. hmm..

argh, det var bare irriterende :P

Men du har nok rett. Jeg gikk glipp av en temp og aner ikke om den var høy eller lav så kansje el kom så reaskt, men isåfall er det nytt for meg altså.. Jeg har jo sein el etter positive tester (tror jeg)...

FF har ikke satt prikke strek heller som den gjør når den er usikker.. hel strek på fredag..

Annonse

Hm,

Jeg har bare tempet en hel syklus, men før el gikk tempen nedover, så litt opp en dag rett før el (men ikke mer opp en tidligere dager på vei ned). Fikk flyttet el frem etter å ha målt høyere temper noen dager, så kan jo være FF ombestemmer seg etter hvert ;) stigningen på lørdag var jo beskjeden også:)

jepp, den var ikke noe å skryte av, men blir usikker fordi om ;)

Har tenkt at jeg skal legge tempingen på hyllen nå etter at jeg har fått bekreftet el. Jeg holder en fing på mandag jeg. Hadde el smerter også fra lørdag til mandag så kan ikke se for meg at el var på fredag :)

Altså ikke hyllen hyllen, men til neste mens (som jeg ikke vil skal komme) er over :)

jepp, den var ikke noe å skryte av, men blir usikker fordi om ;)

Har tenkt at jeg skal legge tempingen på hyllen nå etter at jeg har fått bekreftet el. Jeg holder en fing på mandag jeg. Hadde el smerter også fra lørdag til mandag så kan ikke se for meg at el var på fredag :)

Altså ikke hyllen hyllen, men til neste mens (som jeg ikke vil skal komme) er over :)

Mandag høres riktig ut for meg:) høres fornuftig ut med hylla, blir jo helt tussete av denne prøvinga :s krysser fingre for at mensen har avlagt sitt siste besøk for en stund ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...