Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg trakk en visdomstann forrige tirsdag. Fikk ikke noe antibiotika nede og hullet ble sydd igjen. Det gjorde VELDIG vondt i tre dager, etter det har det bare vært vondt. Det er fortsatt såpass vondt at jeg må ta paracet innimellom, gjør vondt både nedover og oppover i kjeven. Men jeg har ingen problemer med å gape. Stingene dro jeg ut selv på søndag siden knutene hadde gått opp, men dette ser jeg på som uproblematisk siden jeg ikke sydde i det hele tatt da jeg trakk de på andre siden. Kan ikke huske at det gjorde såpass vondt etter så lang tid sist, er det normalt? Anonymous poster hash: 291b9...8aa
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Jeg fikk komplikasjoner etter en visdomstann trekking og det viste seg at kjevebenet var blottet og ikke ville få sånn grohinne over. Måtte til tannlege å tengjør og få en bandasje nedi, samt antibiotika. Ring tannlegen i morgen. Anonymous poster hash: ee54a...431
Mariogspiren Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Det skjedde noe galt i gro-prosessen når jeg fjernet mine også, så såret fylte seg ikke sånn det egentlig skulle. Mener tannlegen min sa at det ikke var farlig, bare veldig vondt. Hos meg la de nedi noe som skulle hindre betennelse, og tok det ut noen dager etterpå. Ikke noe stress, men kontakt tannlegen din hvis det gjør vondt eller ikke ser ut til å gro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå