Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Hvert år lager jeg en eske med masse forskjellige ting til mamma, som f.eks snop, mat, lys eller andre praktiske ting. Men jeg trenger litt tips til noe nytt jeg kan putte oppi. Hun er ganske enkel i smaken, bryr seg ikke sp mye om flotte dyre hudkremer, såper, matoljer, oster eller finere sjokolade. Det er bedre med en boks med nøtte enn en dyr ost Noen som har noen gode tips? Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Spekemat, bok, gavekort, flakslodd, telys (andre lys), ting barna har laget, vin (evt øl), te, kaffe, sjokolade (helsekosten har mange sinnsykt gode ), film. Anonymous poster hash: de012...00c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Spekemat, bok, gavekort, flakslodd, telys (andre lys), ting barna har laget, vin (evt øl), te, kaffe, sjokolade (helsekosten har mange sinnsykt gode ), film. Anonymous poster hash: de012...00c Takk for tips Tips til noen sjokolader du vet er gode hos helsekosten? Anonymous poster hash: 88fbb...36c
☆☆☆ Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Kjem litt an på kor mykje pengar du vil legge i gåva. Om du veit kor ho klipper håret er frisørgåvekort fint. Eg er også begeistra for blomsterkort, på julaften er gjerne huset ferdigpynta, og det kan vere fint å få nye blomster når jula er rydda ut.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Kjem litt an på kor mykje pengar du vil legge i gåva. Om du veit kor ho klipper håret er frisørgåvekort fint. Eg er også begeistra for blomsterkort, på julaften er gjerne huset ferdigpynta, og det kan vere fint å få nye blomster når jula er rydda ut. Takk for tips Pris varierer, men det blir fort noen hundre. Glemte å skrive at hun får den litt før jul, så det er ikke julegave Anonymous poster hash: 88fbb...36c
GeeGee Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Spekemat, bok, gavekort, flakslodd, telys (andre lys), ting barna har laget, vin (evt øl), te, kaffe, sjokolade (helsekosten har mange sinnsykt gode ), film.Anonymous poster hash: de012...00c Takk for tips :)Tips til noen sjokolader du vet er gode hos helsekosten? Anonymous poster hash: 88fbb...36c Tøflene fra Jacobs er supergode! Kjøpes på Meny, koster ca 60 kr.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Spekemat, bok, gavekort, flakslodd, telys (andre lys), ting barna har laget, vin (evt øl), te, kaffe, sjokolade (helsekosten har mange sinnsykt gode ), film.Anonymous poster hash: de012...00c Takk for tips :)Tips til noen sjokolader du vet er gode hos helsekosten? Anonymous poster hash: 88fbb...36c Tøflene fra Jacobs er supergode! Kjøpes på Meny, koster ca 60 kr. Tøflene Eller trøfler kanskje? Anonymous poster hash: 88fbb...36c
GeeGee Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Spekemat, bok, gavekort, flakslodd, telys (andre lys), ting barna har laget, vin (evt øl), te, kaffe, sjokolade (helsekosten har mange sinnsykt gode ), film.Anonymous poster hash: de012...00c Takk for tips :)Tips til noen sjokolader du vet er gode hos helsekosten? Anonymous poster hash: 88fbb...36c Tøflene fra Jacobs er supergode! Kjøpes på Meny, koster ca 60 kr. Tøflene Eller trøfler kanskje? Anonymous poster hash: 88fbb...36c Hehe Jepp, tøfler er nok litt tørt, så jeg anbefaler TRØFLER
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Dytter litt Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Siden GeeGee gikk bort fra tøflene, så kan du jo alltids strikke et par lommetøfler. Fort, enkelt og billig - og veldig kjekt å ta med seg i vesken når man skal bort til noen som kanskje har det litt gulvkaldt. Googler du så finner du mønster. Du lager dem på et par kvelder. Anonymous poster hash: 5d786...a84
anonymsuperbruker Skrevet 26. november 2014 #11 Skrevet 26. november 2014 Et glass sennep, rå kakao fra helsekost, te, kaffe, brune sukkerbiter, lefser. Kanskje en rull med hjemmelaget marsipan (veldig enkelt når man kjøper ferdig malte mandler. Bland med eggehviter og melis/sukrin melis. Se på helsekosten. Rull en pølse og kle den med plastfolie så den holder seg myk). Julehefter, kryssord, ukeblader, en jule-cd... Hvis hun liker håndarbeid, kan du kanskje kjøpe inn garn til tøfler og printe ut oppskriften? Brente mandler.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #12 Skrevet 26. november 2014 En bok, skismurning, kart, kinobilletter, blomsterløk, hjemmelagde karameller, stoppesopp, sportstape (kan brukes til alt), pulsvanter Anonymous poster hash: 84bef...330
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #13 Skrevet 26. november 2014 Siden GeeGee gikk bort fra tøflene, så kan du jo alltids strikke et par lommetøfler. Fort, enkelt og billig - og veldig kjekt å ta med seg i vesken når man skal bort til noen som kanskje har det litt gulvkaldt. Googler du så finner du mønster. Du lager dem på et par kvelder. Anonymous poster hash: 5d786...a84 Det veldig godt forslag hadde jeg bare kunnet strikke, men jeg vet virkelig ikke bak frem på en strikkepinne Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #14 Skrevet 26. november 2014 Et glass sennep, rå kakao fra helsekost, te, kaffe, brune sukkerbiter, lefser. Kanskje en rull med hjemmelaget marsipan (veldig enkelt når man kjøper ferdig malte mandler. Bland med eggehviter og melis/sukrin melis. Se på helsekosten. Rull en pølse og kle den med plastfolie så den holder seg myk). Julehefter, kryssord, ukeblader, en jule-cd... Hvis hun liker håndarbeid, kan du kanskje kjøpe inn garn til tøfler og printe ut oppskriften? Brente mandler. Takk for mange gode forslag Marsipan lager jeg hver jul og da får mamma og . Kryssord, blad og cd vil nok falle i smak, og kommer til å havne i julekurven Desverre klarer hun ikke strikke lenger pga vonde hender Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #15 Skrevet 26. november 2014 En bok, skismurning, kart, kinobilletter, blomsterløk, hjemmelagde karameller, stoppesopp, sportstape (kan brukes til alt), pulsvanter Anonymous poster hash: 84bef...330 Takk for mange gode forslag Men hva er stoppesopp? Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #16 Skrevet 26. november 2014 En bok, skismurning, kart, kinobilletter, blomsterløk, hjemmelagde karameller, stoppesopp, sportstape (kan brukes til alt), pulsvanterAnonymous poster hash: 84bef...330 Takk for mange gode forslag Men hva er stoppesopp? Anonymous poster hash: 88fbb...36c Det er ens oppfordret innrettning som du stikker inn t sokkene når du stopper dem for å spenne ut hullet til riktig størrelse. Mange har hult håndtak (soppens stilk) for oppbevaring av stoppenåler. Slik som denne: http://strikketistrikk.blogspot.no/2010/11/min-nye-stoppesopp.html Anonymous poster hash: 84bef...330
anonymsuperbruker Skrevet 26. november 2014 #17 Skrevet 26. november 2014 Et glass sennep, rå kakao fra helsekost, te, kaffe, brune sukkerbiter, lefser. Kanskje en rull med hjemmelaget marsipan (veldig enkelt når man kjøper ferdig malte mandler. Bland med eggehviter og melis/sukrin melis. Se på helsekosten. Rull en pølse og kle den med plastfolie så den holder seg myk). Julehefter, kryssord, ukeblader, en jule-cd... Hvis hun liker håndarbeid, kan du kanskje kjøpe inn garn til tøfler og printe ut oppskriften? Brente mandler. Takk for mange gode forslag Marsipan lager jeg hver jul og da får mamma og . Kryssord, blad og cd vil nok falle i smak, og kommer til å havne i julekurven Desverre klarer hun ikke strikke lenger pga vonde hender Anonymous poster hash: 88fbb...36c Kanskje du kan kjøpe noen gode ullsokker til henne? Jeg er veldig glad i sokkene fra Pierre Robert. De er tynne og varme. Passer inni støvletter ol. til hverdags. Ellers har Lindex noen gode ullsokker.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #18 Skrevet 27. november 2014 Ullundertøy,ullsokker,lue,votter Håndkrem Julemarsipan Vin Kryssord Juleblad Julestjrne Noe hjemmebakst CD Anonymous poster hash: 9629c...8d1
Mrs. Kaizer Skrevet 27. november 2014 #19 Skrevet 27. november 2014 (endret) Siden GeeGee gikk bort fra tøflene, så kan du jo alltids strikke et par lommetøfler. Fort, enkelt og billig - og veldig kjekt å ta med seg i vesken når man skal bort til noen som kanskje har det litt gulvkaldt. Googler du så finner du mønster. Du lager dem på et par kvelder. Anonymous poster hash: 5d786...a84 Haha, jeg leste lommetørkler!! Æsj, er det noen som bruker strikkede lommetørkler likssom?? Men når jeg kom til "at de kan være greie å ha ned til noen som har det litt gulvkaldt", måtte jeg lese innlegget en gang til.. 😂 "på vei i seng etter nattevakt"😴 Endret 27. november 2014 av Me and my monkey
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #20 Skrevet 27. november 2014 Locitaine fot krem (kjempe god), en god håndkrem fra body shop eller locitaine. Et par søte hansker (kaphal har noen søte nå), strø oppi litt hjertesjokolade, en after eight, et kort der du skriver hvor mye hun betyr for deg, ellers kanskje noen gode matoljer, spekepølse?😃 Anonymous poster hash: fd3a4...3f8
GeeGee Skrevet 27. november 2014 #21 Skrevet 27. november 2014 Apropos gode matoljer, Oliviers og co har kjempegode oljer, spesielt den med basilikum 😊 http://www.oliviers-co.no
lavendelblomst Skrevet 27. november 2014 #22 Skrevet 27. november 2014 Vet ikke hva din mor liker, men trøfler er kjempeenkelt å lage selv, tomatsild er ganske enkelt å lage selv, mjørsjø deli, du får tak i det på lille special eller gastro import. mjørsjø deli er noe av det beste jeg vet som snacks, bruker det som potetgull og dupper det litt i rømme, helt nydelig. Ellers så er vin, kaffe, øl, eplejuice ifra lier eller lignende veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #23 Skrevet 27. november 2014 Noe hjemmelaget. Anonymous poster hash: 9b295...45c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 Tusen takk for alle svar og god hjelp Ikke helt bestemt for hva jeg skal fylle den med enda. Men det blir nok litt spekemat, hjemmelagede brødkrutonger og sjokolatrøfler, sjokolade, kjeks, kryssordblad, amaryllis, kaffe, te, gode sokker, en god eplejuice og kanskje litt mer. Noen flere forslag? Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #25 Skrevet 29. november 2014 Apropos gode matoljer, Oliviers og co har kjempegode oljer, spesielt den med basilikum http://www.oliviers-co.no Ikke helt noe for mamma, men definitivt noe for meg, takk Hvitløksolje...nam.. Hi Anonymous poster hash: 88fbb...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå