Gå til innhold

Julekalender til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere? Skal dere kjøpe, har kjøpt og evt hva? Trenger sårt tips :)

Anonymous poster hash: 6bb32...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff jeg klarte ikke å begrense meg, så har kjøpt både pakkekalender, karsten og petra sjokoladekalender og legokalender til 3-åringen.

Fant ut at det var litt i meste laget, så legokalenderen blir spart til neste år. :P

Anonymous poster hash: d51bd...52c
Skrevet

I år ble det slik :) Barna er helt i ekstase, hehe.

Skrevet

De får sjokoladekalender også får de pakkekalender:)

Skrevet

Glemte bilde, sorry ;)

Uff, hehe... Jaja. Du hadde ikke noe sted å ha det på? Eller litt finere papir? Det må jo henge der fram til jul...

Anonymous poster hash: 4be2f...6b7

Skrevet

For ein koseleg tilbakemelding. Du høyres jo ut som eit raust menneske...

Kalenderen var lekker! Så heldige barna dine er. :)

Skrevet

Glemte bilde, sorry ;)

Uff, hehe... Jaja. Du hadde ikke noe sted å ha det på? Eller litt finere papir? Det må jo henge der fram til jul...

Hva slags svar er det?? Syns det var kjempefint jeg! Mine får også kalendergavene pakket inn i gråpapir

Skrevet

Glemte bilde, sorry ;)

Uff, hehe... Jaja. Du hadde ikke noe sted å ha det på? Eller litt finere papir? Det må jo henge der fram til jul...Anonymous poster hash: 4be2f...6b7

Hva slags svar er det?? Syns det var kjempefint jeg! Mine får også kalendergavene pakket inn i gråpapir

Fint? Seriøst? Det så jo ut som noen hadde snublet øverst i trappa med en haug papirposer og tilfeldig julepynt/ ullsokker? Og så ble drt hengende igjen nedover trappa... Sorry, men jeg trodde det var ironisk jeg. At det var slik det ble i år da tiden ikke strakk til/ dårlig plass eller noe.

Skrevet

Glemte bilde, sorry ;)

Uff, hehe... Jaja. Du hadde ikke noe sted å ha det på? Eller litt finere papir? Det må jo henge der fram til jul...Anonymous poster hash: 4be2f...6b7

Synes det var fint jeg og barna elsker det, det er viktigst mener jeg. Andre trenger ikke like det og jammen godt at alle har forskjellig smak ;)

Skrevet

Glemte bilde, sorry ;)

Synes det var fint jeg og barna elsker det, det er viktigst mener jeg. Andre trenger ikke like det og jammen godt at alle har forskjellig smak ;)

Ok, Sorry! Jeg trodde det var ironisk. Men bra de liker det, det er jo det viktigste tross alt.

Skrevet

Glemte bilde, sorry ;)

Så herlig og fint. Fikk julestemning her nå :)

Takker for tips!

Hi

Anonymous poster hash: 6bb32...c25

Skrevet

Mormor kommer innom og leverer fra seg pakkekalenderene idag. Mormors glede gjennom året og ordne gavekalender til barnebarna.

To av ungene har også flax kalender, de ønsker det istede for ukepenger den ene uka før jul, så den er i boks.

Min manns to barn: hun ene ønsker seg heller en stor ting. Helt greit for oss. Hun andre ønsker seg kinderkalender. De vil ikke bruke ukepengene på flax kalender. Men like sure hvert år om de to andre vinner på kalenderen, menmen de bestemmer selv. (De fikk kalender av mormor før, men så bestemte de seg for å ikke ha det siden deres farmor ble furten over at min mor laget dette. Vært mye styr ang gaver. Min mor gav gaver for nesten lik sum til min manns barn, men det var krise for farmor og ungene syns det ble ekkelt å ta imot når farmoren snakket så nedlatene om dette i alle bursdager.)

Anonymous poster hash: 277a0...3c1

Skrevet

Jeg ble inspirert av fotballfrue i fjor, som lagde pakkekalender til sin nyfødte baby. Så min 2 mnd gamle baby får pakkekalender med leker og klær 😊Har brukt litt for mye kanskje, ca 4000 kr

Anonymous poster hash: 24c76...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...