Gå til innhold

Farris Bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert med på tur til Farris Bad, og har aldri vært på spa før... Hvordan fungerer det? Har man på seg badetøy? Undertøy?

Anonymous poster hash: 8badc...9bc

Fortsetter under...

Skrevet

Badetøy i bassengene og spaavdelingen.

Hvis du skal ha massasje så bestemmer du selv om du vil beholde undertøyet på eller ikke. Du blir uansett for det meste dekket av håndklær/tepper på den delen av kroppen som ikke blir behandlet.

For andre kroppsbehandlinger tror jeg det ofte står hva man kan ha på seg. Det er bare å ta en telefon til spaavdelingen der så forteller de deg gjerne hvordan det fungerer :)

Kos deg masse - jeg var på Farris i fjor og ønsker meg virkelig tilbake :)

Anonymous poster hash: bb2f5...a10
Skrevet

Tusen takk for svar :D Blir bra dette :)

Anonymous poster hash: 8badc...9bc
Skrevet

Du får engangstruse! 😃kos deg!!!

Du mener vel zebratruse??

Anonymous poster hash: f30e2...f5d

Skrevet

Jeg liker å bruke egen truse.

Anonymous poster hash: 5efab...9e8

Annonse

Skrevet

De har jo tekstilfrie dager der, så kommer vel an på når du skal dit? Du må i hvertfall forvente å møte en del nakne mennesker i badeavdelingen...

Skrevet

De har egen avdeling i bassengene hvor det er valgfritt med badetøy, de oppfordrer gjestene til å droppe badetøy, men ingen regel om at du må. Du kommer til å møte mange nakne mennesker. Har sett Stein Erik Hagen naken der, han fantes ikke sjenert ;) Vært der flere ganger, er et nydelig sted og en veldig god restaurant. Kos deg!

Anonymous poster hash: 120f8...2dc

Skrevet

Tekstilfrie dager er vel bare noen (to?) dager for uken, og ikke i helgen (eller jo, tror det er søndag ettermiddag/kveld).

Dette står på nettsidene deres.

Skrevet

Ang spa: aner ikke.

Ang mat: utrolig dårlig mat der, jeg har vært der flere ganger og blir alltid skuffet. Gå heller ut for å spise.

Anonymous poster hash: 76cdf...6f5

Skrevet

Tekstilfrie dager er vel bare noen (to?) dager for uken, og ikke i helgen (eller jo, tror det er søndag ettermiddag/kveld).

Dette står på nettsidene deres.

De oppfordrer alle til å gå nakne uansett dag, men enkelte dager må man gå uten badetøy. Jeg har vært der i helgen og da var det et par stykker som ikke gikk i badebukse, alle andre hadde badetøy på.

Anonymous poster hash: 87ce9...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...