Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner med at de fleste har hørt om det, men er det noen som har opplevd det og kan komme med detaljer? Hadde du menssmerter? Når kom blødningen? Hvor lenge varte den?

Jeg har meldt meg inn i ikm uke 51 og er klar for en ny pp, men i morgen tidlig skal jeg ta en gtest likevel. Det er så mye som skurrer;

-tiden mellom el og tr er alltid preget av utrolig ømme pupper. Denne gangen var de ikke ømme i det hele tatt.

-Jeg fryser - hele tiden! Det gjorde jeg sist jeg var gravid også

-mye murringer fra dag 7-8 dpo - det har jeg aldri ellers

-masse luft og følelsen av å være oppblåst

-tr er alltid presis!! Alltid. Denne gangen kom den 2 dager over tiden og blødningen varte bare i 1,5 dag - mot normalt 4-5 dager

Så, noe skurrer ....

Det som taler imot er testen jeg tok på lørdag, dagen jeg ventet tr, den var negativ. Men nå må jeg ta en til for å være sikker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183630-falsk-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ingen erfaring å dele, annet enn at jeg er i neste samme situasjon nå.

Mensen er forbi, og vi skulle igang med prøving igjen..men eggløsningen kom aldri.. (Bruker fertelitetsmonitor).

Og jeg er såååå trøtt. Sovner bare jeg setter meg ned. Klarer ikke holde meg våken om kvelden og må legge meg rundt 20.

Dette har jeg kun opplevd en gang før, og da var jeg gravid.

Tok en test for et par uker siden som var negativ,så vet jo egentlig at det må være noe annet, men klarer ikke legge fra meg tanken.

Håper du finner ut av det, og så krysser jeg selvfølgelig fingrene for at du er gravid :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183630-falsk-mens/#findComment-146832330
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...