Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Hei jente 18 hær..! Helga 1-2 november, hadde jeg sex.. Dagen før glemte jeg selvfølgelig ppillene mine.. Og siden jeg ikke er i noe fast forhold bestemte jeg meg bare for å slutte å ta ppillene.. så har ikke tatt noe ppille siden rundt 31 oktober. Har også glemt flere ganger at jeg ikke går på piller.. og hatt sex uten beskyttelse.. (samme personen)6 November hadde jeg 4 dager med omtrent svart blod/utflod.. Jeg har vanligvis mensen i over en uke.. Men kan blitt surr i syklusen siden jeg nettop sluttet på ppillene.. Men jeg har alltid en veldig rød mensen så dette syns jeg var veldig rart.. Blodet/utfloden lukter ingenting spesielt.. og er ikke klumpete.20 november.. fikk jeg en ny lik blødning/utlflod.. Jeg har blødd i to dager denne gangen.. Og lurer veldig på hvorfor dette er svart ? Kjennes ut som jeg har utrolig sterke mensensmerter,.. Jeg er trøtt å sliten uansett hvor mye jeg sover.. Og akkuratt nå er jeg litt småkvalm.. Men aner ikke om dette har noe med dette å gjøre.. Men.. sier det likevell..Jeg lurer på om dere har opplevd noe lignende ?? Hva bør jeg gjøre ?? Hjelp... Anonymous poster hash: bb910...7a4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183616-brunsvart-mensenutflod-hva-er-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #2 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg tror jeg ville oppsøkt helsestasjon for ungdom der du bor, hvis jeg var deg. Det er vanlig å få ustabil mens når man slutter på pillen. Men siden du har hatt ubeskyttet sex bør du ta på graviditetstest og sjekke for seksuelt overførbare sykdommer. Helsestasjonen har taushetsplikt og kan gi deg profesjonelle råd. Ikke alltid du får riktig råd på slike forum som dette. Viktig at du får gjort dette kjapt, for hvis du er gravid må du få denne informasjonen kjapt for å ivareta deg selv med en gang. Anonymous poster hash: 4d418...d43 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183616-brunsvart-mensenutflod-hva-er-galt/#findComment-146832673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå