Gå til innhold

Hvordan ser ditt kjøkkenbord ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mitt😊

Anonymous poster hash: 9281d...8bc

post-42-930285_thumb.jpg

Skrevet

Ingen ?

Skrevet

Kan beskrive det. Respatexbord frå 60-talet med stålrørsstolar m/vinyltrekk til. Stod i huset då vi flytta inn.

Skrevet

Fekk eit gamalt spisebord av naboen når me flytta inn, heiltre eik. Hadde nok blitt flott om me pussa det opp.

Oppå er det for tida fullt av diverse rot. All papirinnsamling, ei skål med frukt, ei skål med løk, planter som skal pottast om, spisesmekker, hundeposar, teknestiftar, to pennar og tørkepapirbitar...

Skrevet

Kjøkkenbordet er grovt og rustikk, av planker på over 150 år. Tåler alt, og ser veldig kult ut. Har design stoler til. Brukte lang tid før jeg fant det rette, og bestilte tilslutt fra Nederland.

Anonymous poster hash: 75352...543

Skrevet

Kan beskrive det. Respatexbord frå 60-talet med stålrørsstolar m/vinyltrekk til. Stod i huset då vi flytta inn.

Fineste bordet og stolene jeg vet! Si fra hvis du skal kvitte deg med det noengang, jeg henter!

Skrevet

Et mørkbrunt gammelt bord fra 50- eller 60- tallet. Det er veldig skjoldete og slitt, med mange runde merker etter kopper etc. Iblant har jeg i en ileggsplate i vanlig treverk.

Skrevet

Gammelt klaffbord, med to klaffer som går helt ned til gulvet på begge sider. Stoler på den ene siden og en benk på den andre..

Anonymous poster hash: 90abc...83d

post-42-46470_thumb.jpg

Skrevet

Langt, smalt og ca 200 år gammelt. Tykk plate i bjørk, svart understell.

Anonymous poster hash: d34e2...17b
Skrevet

Har lite kjøkken og har valgt å ikke ha spisebord der inne, vi spiser i rommet ved siden av kjøkkenet og der står et stort hjemmesnekret og sinnsykt tungt bord i heltre eik.

Har sorte stoler til og ikke noe pynt på det, vi er 6 stykker i familien og bordet er i bruk hele tiden, akkurat nå sitter de to minste barna og en nabounge der og tegner.

Men jeg vet hva HI kan ønske seg til jul da, strykejern :fnise:  Fint med duker, men de var veldig skrukkete....

Anonymous poster hash: 380d1...1de
Skrevet

Har ikke bord på kjøkkenet, alt foregår på spisestuebordet i stuen.

Skrevet

😊

Skrevet

Jeg har det helt standard. Det er et stort bord med hvit plate og rette kraftige ben i tre. For ikke så lenge siden fikk vi hvite about a chair stoler fra HAY. På bordet er det akkurat nå noen mørkegrå spisebrikker i noe som minner om filt. Pynten er en sort og hvit omaggiovase med noen grener i, en skål i samme serier, en bokstavkopp med lokk fra design letters og en sort POV lysestake fra menu.

Skrevet

Mine besteforeldres spisestuebord i mørk eik med tilhørende stoler. For tiden med hvit voksduk på, praktisk og greit når alt fra fingermaling til baking foregår på det bordet. 

Skrevet

280 cm langt bord i eik, elsker kjøkkenbordet mitt, det er der det gjøres alt her i leiligheten :-). Vi bor i en gammel Frognerleilighet med stort kjøkken, veldig glad for det :-)

Anonymous poster hash: e5f3a...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...