Gå til innhold

hva er det menn liker og elsker ved kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på gode menn som er verdt å spare på. Hva ser de etter og hva betyr noe for dem?

Anonymous poster hash: e7893...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen sier at han elsker at jeg er omsorgsfull, glad i å kose, og at jeg liker å lage mat/bake til ham og familien. Vet fra før at han setter pris på alt fra bollene jeg baker, til hjemmelaget lasagne, kaker til bursdager og noe så enkelt som en kopp varm kakao. Og før noen her roper ut om kvinnediskriminering og annet; jeg elsker å lage mat, og mannen min gjør en stooor del av husarbeidet (mer enn meg).

Jeg vet også at han elsker det som gjør meg kvinnelig. Han liker å stryke håret mitt, og elsker at jeg har en myk, rund mage (som har bært fram hans barn), at jeg har små hender etc. Han elsker at jeg er intelligent, tør å stå for det jeg mener, gråter når det er noe trist på tv, og at jeg liker å være "little spoon" når vi legger oss om kvelden.

Jeg elsker ham så høyt!

Anonymous poster hash: 73a0d...6fa

Skrevet

Selvtillit, positivitet og seksualitet!

Anonymous poster hash: 1268f...871

Skrevet

Det er nok veldig ulikt, altså! Felles er kanskje at de ser etter seriøsitet, lojalitet, omsorg og ikke for mye trøbbel. Ikke helt ulikt hva kvinner leter etter hos menn mao.. Men mange bra menn ser nok etter en dame som kan bidra med noe og være en samtalepartner. Dårlige menn ser etter en kjerring de kan underkue og herse med. Mange menn liker godt humør og raushet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...