Gå til innhold

Jeg er blitt helt avhengig av dette forumet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kansje på tide å ta en liten pause fra forumet? 

Jeg tror ikke du er alene om å føle å gjøre slik som du, jeg har selv vært der! 

Det er den siste mnd jeg har klart å roe ned, å klare å leve selv om jeg har et sterkt ønske om barn.

Vi må rett å slett motivere hverandre til å slappe av, vi blir gravide, men jeg tror ikke stress er den beste måten å få det til på.

Det er vanskelig, jeg vet. 

Sender deg en klem jeg og håper du klarer å finne roen igjen :)

Gjest prøver1984

Hehe skulle nesten tro det meg var meg som var HI her :P oppdaterer siden her sikkert hundre ganger om dagen :P

Den tempinga tok overhånd for mitt vedkommende har jeg funnet ut, så denne pp skal jeg kun tempe fram til el er over så unngår jeg å Tempe i dpo-land.. Det er rett og slett for stressende for meg..

Gjest prøver1984

hm, det var en god ide Prøver1984 :) Når jeg ser tempen stiger så skal jeg også hoppe over tempingen i dpo land. (i morgen)

Det ER stressende..

Ja, det var en veldig god løsning for meg iallefall da jeg merket tempingen tok overhånd nå... Orker ikke det igjen så såfort ff har satt meg over i dpo så legger jeg vekk tempen ;)

Lykke til snupp med endeli straks dpo-land :)<3

Annonse

Jeg har jo testet så mye, at jeg får panikk når jeg tisser.. Har jeg glemt å teste nå?? Hvor er koppen?? (Tisser i plastbeger når jeg tester).

Samme med tempingen, panikk hvis jeg våkner til "feil tid"..

Ja, må roe litt ned ja..

Lurt å gjøre det på den måten der med tempingen ja.. Må prøve det!

Anonymous poster hash: e1f72...1a3

Godt å lese at det ikke bare er meg som føler meg tullerusk :) hehe!

Spesielt siste anonym her.. haha!! Kjenner meg igjen altså. OJ, skulle jeg testa eller EL nå? eller på morran om man setter seg for å tisse og må knipe igjen fordi man glemte koppen i skapet under vasken!

Huff!! :)

Gjest prøver1984

Jeg har jo testet så mye, at jeg får panikk når jeg tisser.. Har jeg glemt å teste nå?? Hvor er koppen?? (Tisser i plastbeger når jeg tester).

Ja, må roe litt ned ja..

Hehe jeg er ikke like ekstrem mtp testingen men var tempingen som ødela huet mitt.

Hadde første frihelgen min i helgen som var på 5 uker, men nei da, jeg satte kl på 06 lør og søndag KUN for å Tempe.. Og jeg klarer da ikke å sovne igjen så det var den helgen..

Derfor jeg måtte finne på noe lurt ang tempe greiene.. Og viktigste med tempingen er jo å få bekreftet at el har vært så da var det like greit å droppe tempingen etter el er bekreftet :)

Gjest prøver1984

Godt å lese at det ikke bare er meg som føler meg tullerusk :) hehe!

Spesielt siste anonym her.. haha!! Kjenner meg igjen altså. OJ, skulle jeg testa eller EL nå? eller på morran om man setter seg for å tisse og må knipe igjen fordi man glemte koppen i skapet under vasken!

Huff!! :)

Hahahaha 😂 ja den knipinga fordi Man glemte koppen under vasken hørtes kjent ut 😂

Gjest prøver1984

Jeg følger jo en annen sånn her type bli gravid side også så dvs DOBBELT opp med sider og oppdatere hundre ganger om dagen.

Skulle nesten ønske jeg bare var avhengig av denne siden, men nei da.. to sånne her sider.. Bah.. Hehe

Gjest prøver1984

Denne gang skal jeg tilogmed tillate meg å drikke under el. Skal nemlig på julebord med jobben den helgen jeg har el så tenkte å drikke meg god og full og ha heftig og vill sex med mannen når jeg kommer hjem :P haha og sørge for en haug med orgasmer hehe :P

Høres ut som en god plan! ;)

Jeg har ikke planer om å være avholds etter EL lengere heller. Har prøvd en evighet og har hele prøvinga oppi halsen, så nå skal livet nytes til det fulle med både øl og vin og annet snadder så ofte jeg føler for selv. Kanskje det er det som skal til?

En real dose Chill-out ? hehehe :) er lettere sagt enn gjort men :P

Ingenting er mer sexy enn når jeg roper inn fra badet om morran til gubben som ikke har stått opp enda. "gjørræ klar - monitoren gikk på maks" HAHAHA!

Annonse

Ja, må roe litt ned ja..

Huff da... men jeg kjenner meg igjen "rødme". Men det går nok over for deg også ;)

Hehe, jeg merker at jeg også er innom her flere ganger om dagen for å sjekke hvordan det står til rundt omkring :)

Ble veldig opptatt av å prøve å forstå hvordan syklusen min var etter at vi måtte avbryte et svangerskap. Juuuublet når jeg fikk mensen, og ble superglad når jeg testet positiv el i helgen. (hoppet til sengs såklart) Vurderte å begynne å tempe, men bestemte meg for at det ville bli for "altoppslukende". Har selvsagt veeeeldig lyst på en positiv test før jul, men nå som jeg vet at jeg har hatt en mens og en el så slapper jeg mye mer av. Så hvis det ikke klaffer for oss med en gang nå så håper jeg at jeg at jeg klarer å slappe litt mer av i prøvingen :)

Gjest prøver1984

Høres ut som en god plan! ;)

Jeg har ikke planer om å være avholds etter EL lengere heller. Har prøvd en evighet og har hele prøvinga oppi halsen, så nå skal livet nytes til det fulle med både øl og vin og annet snadder så ofte jeg føler for selv. Kanskje det er det som skal til?

En real dose Chill-out ? hehehe :) er lettere sagt enn gjort men :P

Ingenting er mer sexy enn når jeg roper inn fra badet om morran til gubben som ikke har stått opp enda. "gjørræ klar - monitoren gikk på maks" HAHAHA!

Hahaha nå kommer jeg så godt at jeg fikk vondt i magan 😂

Like bra som vorspielet til Meg og mannfolket engang, førstemann til å kle av seg og så humpe... Haha kan trygt si det verken gikk for han eller meg 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...