Gå til innhold

Og når forsvant kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bedret seg? Hvis det i det hele tatt har bedret seg hos noen i første trimester??

Her er det opp og ned hele veien! Noen dager er jeg så fin i formen at jeg nesten får panikken, men så kommer kvalmen/sulten snikende tilbake igjen!! Har begynt på svangerskapsuke 10 og kvalmen og sultfølelsen har begynt å lette synes jeg, litt vel tidlig?!

Anonymous poster hash: ccaf2...0bd

Skrevet

Første gang begynte det ca uke 7 og stoppet det opp rundt uke 15-16. Andre gangen begynte det akkurat i uke 7 og sluttet i uke 11. Tredje gang hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og begynte ca uke 6 og holdt på til uke 23.... Er 7 uker på vei med nr 4 og kvalmen har ikke vist seg enda...*drømme*

Det kan variere veldig her med sulten. I går var jeg sulten nesten hele dagen, og slukte all mat jeg kom over. I dag har jeg ikke så veldig stor matlyst.

Skrevet (endret)

Uff, kvalme ja, jeg er snart 5 uker, og venter den. Historien sier så, at jeg kan vente meg kvalme.
Sist kom den i slutten på uke 5.

Når den forsvant med de forrige:

1- Kvalm fra uke 5, kastet opp fra uke 10, kastet opp til uke 16.

2- Kvalmen kom som kastet på meg i uke 5, begynte å kaste opp i uke 8, uke 12 angret jeg på at jeg var gravid, kastet opp til uke 22.
3- Kvalm siden slutten på uke 5, begynte å kaste opp i uke 9, toppet seg i uke 23, da trodde jeg at jeg skulle dø i en dam av spy, kastet opp x1000 (!) fram til uke 41, 7 dager over termin da han ble født...

Gruer meg til kvalmen, nå bare nyter jeg at jeg er gravid UTEN kvalme :)
Det er de første 2 ukene det.

Endret av Leirha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...