Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er absolutt ikke luktfri på varmekabler.

Anonymous poster hash: 656c0...608

Skrevet

Sinkbøtte med plastikpose oppi og lokk på toppen ståendes rett på utsiden av verandadøra! Helt luktfritt, mye mer miljøvennlig og mye billigere!!! I starten når bebisene er små er refillposene til bleiebøttene drøye, men går ikke lange tiden før den blir fortere og fortere full :-) mitt tips ;-)

Skrevet

Nå tar vi bæsjebleiene i en pose og kaster i bosset på utsiden. Men håpet det var kommet en ny vidunderbøtte. Er vel for godt til å være sant :-) Får vel bare fortsette som før :-) Har badet i tredje etasje og utgang i første, så kunne tenkt meg det litt enklere .-)

Skrevet

Det lukter definitivt. Å tømme bøtta er en pine når den har stått på varmekablene. Mye bedre å ta ut bleiene med en gang så slipper man et stinkende bad.

Skrevet

Fisken, du får gjøre som en kompis av meg. Han monterte en rør på utsiden av vinduet og ned i en søppeldunk:) De hadde også bad i 3 etg og han blei lei av å løpe ned m basjebleier fra 2 bleiebarn:)

Anonymous poster hash: 1f4e9...fac
Skrevet

Fisken, du får gjøre som en kompis av meg. Han monterte en rør på utsiden av vinduet og ned i en søppeldunk:) De hadde også bad i 3 etg og han blei lei av å løpe ned m basjebleier fra 2 bleiebarn:)

Anonymous poster hash: 1f4e9...fac

Ha,ha det hørtes genialt ut :-)

Skrevet

Vi satte på føtter under bøtta slik at det ikke ble SÅ varmt inni der. Tror det hjalp litt.

Skrevet

Bleiebøtte er så ekkelt. Vi droppet det. Og bare kastet bleiene i en pose, og så ut i løpet av dagen. Når man tømmer bleiebøtta (som forøvrig blir fort full) så stinker det veldig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...