MTF Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Har dette med jevne mellomrom. Litt sånn bitter metallaktig smak i munnen. Mat smaker da selvsagt ikke noe særlig. Hva kan dette komme av? Prøvd å google det, men får stort sett opp at dersom man har spist pinjekjerner kan det komme av det, men det har jeg ikke spist. Kan gi seg i lengre perioder for så å komme igjen. Varer vel stort sett i noen dager eller uker, i verste fall, om gangen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Vitaminmangel eller graviditet vil jeg gjette Anonymous poster hash: a9ef5...1ad
MTF Skrevet 24. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2014 Gravid er jeg ikke (nettopp satt inn ny spiral). Kan dette med vitaminer variere sånn da, at man kun har det i perioder på denne måten? Hvilke vitaminer kan jeg mangle da?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Spiser du lite mat eller veldig lite karbohydrater? Det kan gi sånn smak i munnen fordi man kommer i ketose. Anonymous poster hash: 647de...08b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 De tingene jeg vet som gir rar smak/lukt i munnen er når du spiser for lite (kommer i ketose) og sukkersyke (men da blir det mer sånn neglelakkaktig smak/lukt, som aceton) Anonymous poster hash: a48af...b65
MTF Skrevet 24. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2014 Takk for svar. Er ikke umulig at det er fordi jeg spiser litt lite...har litt dårlig matlyst inni mellom. Sukkesyke ville jeg vel kanskje hatt andre type symptomer på i tillegg eller?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 For min del kommer dette av en nakkeskade. Anonymous poster hash: 0696f...bfe
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Hjernesvulst Anonymous poster hash: 05295...d9c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Jeg får sånn når jeg har mange mandelsteiner i mandlene. Google toncil stones og se om du kan ha dette. Anonymous poster hash: ed18b...ed9
MTF Skrevet 24. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2014 Jeg har ingen nakkeskade og hjernesvulst regner jeg også med har andre symptomer. Har i tillegg hatt mr av hodet for ikke så lang tid tilbake, så regner med det kan utelukkes Mandelsteiner har jeg aldri hørt om før, skal googles. Har aldri hatt problemer med mandlene og halsvondt ol, så spørs vel om det er noe sånt da?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #11 Skrevet 24. november 2014 Ved bitte små epileptiske anfall, kan en få metallsmak i munnen. Mange har de uten å være klar over det. Anonymous poster hash: c39fc...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå