Gå til innhold

Skal operere brystene og sette inn silikon. Vurderer å gjøre dette i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istanbul . Hørt de er kjempeflinke der og koster under halve prisen av det jeg må betale her i Norge . 

Noen som har operert i Tyrkia ? Erfaringer? Fornøyde ? Trygt ? 

Anonymous poster hash: b3296...f02

Fortsetter under...

Skrevet

Skal ikke skremme deg, men da jeg jobbet på plastikk/ kirugen på sykehuset, så fikk vi inn en dame som hadde operert seg i utlandet. Hun fikk MRSA og måtte ligge på isolat med stor kjøttbyller av noen bryst. Og der hvor hun opererte, så var det også fantastisk flott og "orntlig".

Spar deg heller opp til det det koster her i Norge. Ikke så dyrt når en første skal gjøre dette. Kan fint på pupper til 30.000 kr, på bra klinikker.

Skrevet

Ja det er billigere, men kvaliteten trenger ikke nødvendigvis å være like god.

Jeg synes det er en dum risiko å ta! Konsekvensene kan jo være dramatiske.

Og ja du betaler mindre i operasjon, men når du legger til flybilletter og hotell-opphold (du kan ikke sette deg på flyet hjem dagen etter), så blir likevel totalprisen høy

Anonymous poster hash: 265d5...b26

Skrevet

Skal ikke skremme deg, men da jeg jobbet på plastikk/ kirugen på sykehuset, så fikk vi inn en dame som hadde operert seg i utlandet. Hun fikk MRSA og måtte ligge på isolat med stor kjøttbyller av noen bryst. Og der hvor hun opererte, så var det også fantastisk flott og "orntlig".

Spar deg heller opp til det det koster her i Norge. Ikke så dyrt når en første skal gjøre dette. Kan fint på pupper til 30.000 kr, på bra klinikker.

Var dette i Tyrkia ? Har hørt at de har like høy standard på sykehusene som her i Norge ..

HI

Anonymous poster hash: b3296...f02

Skrevet

Sverige faktisk, av alle steder. Eneste jeg vet og kan gå god for fra Tyrkia, er tannbehandling. Men så klart, du kan ha flaks og få fine pupper, og alt går bra.  :)

Skrevet

Jeg har silikon og tatt det i Norge. Brukte Colosseum klinikken i Oslo, og betalte 27500, kunne ikke ha vært mer fornøyd. Veldig greit med den tryggheten at klinikken er i Norge, hvis noe skulle skje. Og med tanke på garantier og sånn. Jeg hadde ikke turt å gjøre noe sånt i utlandet. 

Anonymous poster hash: 3b95a...617

Annonse

Skrevet

Herregud nei. Ikke gjør det. Google litt rundt. Spar litt lenger. Må ikke ha kjøpepupper på en to tre . Er jo en stor beslutning med risiko.

Anonymous poster hash: 027e3...a80

Skrevet

Jeg skal ta både brystløft og silikon, var på konsultasjon for litt siden og det ble en god del dyrere enn jeg hadde regnet med. Jeg har bestemt meg for å spare fremfor å gjøre det utenlands. Det er viktig for meg at sikkerheten rundt operasjonen er til å stole på, for all del det finnes nok flere trygge klinikker i Tyrkia, men jeg blir usikker av tanken på det.

Anonymous poster hash: 00c66...20a

Skrevet

De har sikkert fine klinikker i Tyrkia. De har også antibiotikaresistente bakterier der som du ikke ønsker å ta med deg hjem.

Anonymous poster hash: fe9da...7b8
Skrevet

Nei beklager det hadde jeg overhodet ikke tatt sjansen på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...