Gå til innhold

Er fysen på ALT som er usunt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fysen på alt av junk food å alt av godteri!! Sikkert lagt på meg 5 kg allerede.. hjeelp!! Hva kan jeg gjøre for å dempe søt suget?

Anonymous poster hash: 2f9af...94a

Skrevet

Huff, slik hadde jeg det da jeg ble gravid sist, og jeg spiste alt jeg kom over også, lå på meg 3 kg på et par uker. Dessverre endte den i en MA :( nå som jeg er gravid igjen så har jeg ikke hatt samme behovet heldigvis,mye pga kvalme da,noe jeg ikke hadde sist!

Har dessverre ingen tips å komme med men hva med å spise div frukt,pastiller,tyggis ect..

Anonymous poster hash: 6637d...313

Skrevet

Så bra du er kvalm, anonym, da går det sikkert veien denne gangen. Det sa i allfall gynekologen til meg (jeg er i samme situasjon:)

Anonymous poster hash: 34b08...f55
Skrevet

Her og! Har lyst på alt som er fritert, så da kjøpte jeg en frityrkoker da... Lurt 😂 Ingrn tips å komme med med andre ord.

Skrevet

Gå til innkjøp av saftis! Det er genialt ikke så mye kalorier i det, og det dekker et søtbehov.

Skrevet

I stedet for å spise godteri går det an å unne seg en kjærlighet på pinne en gang i blant (f.eks. tyrksik pepper.. mmm... ;-). For meg stillet det søtsuget og varte like lenge som en godtepose, men mye mindre sukker enn en hel pose ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gah, jeg har INGEN matlyst overhodet og konstant sånn småkvalm. Var vel det som gjorde at jeg til slutt tok en test. Bare tanken på frityrkokeren til Frozen over her gjør at jeg brekker meg :kvalm:

Skrevet

Her og :) sjokolademelk til frokost. Sjokolade til lunsj. Cola ... Usj.. Hvordan skal dette ende ?:)

Skrevet

Godt å høre:-) samme her...😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...