Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg er så fysen på alt av junk food å alt av godteri!! Sikkert lagt på meg 5 kg allerede.. hjeelp!! Hva kan jeg gjøre for å dempe søt suget? Anonymous poster hash: 2f9af...94a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Huff, slik hadde jeg det da jeg ble gravid sist, og jeg spiste alt jeg kom over også, lå på meg 3 kg på et par uker. Dessverre endte den i en MA nå som jeg er gravid igjen så har jeg ikke hatt samme behovet heldigvis,mye pga kvalme da,noe jeg ikke hadde sist! Har dessverre ingen tips å komme med men hva med å spise div frukt,pastiller,tyggis ect.. Anonymous poster hash: 6637d...313
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Så bra du er kvalm, anonym, da går det sikkert veien denne gangen. Det sa i allfall gynekologen til meg (jeg er i samme situasjon:) Anonymous poster hash: 34b08...f55
Frozen Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Her og! Har lyst på alt som er fritert, så da kjøpte jeg en frityrkoker da... Lurt 😂 Ingrn tips å komme med med andre ord.
Leirha Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Gå til innkjøp av saftis! Det er genialt ikke så mye kalorier i det, og det dekker et søtbehov.
januarsurprise Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 I stedet for å spise godteri går det an å unne seg en kjærlighet på pinne en gang i blant (f.eks. tyrksik pepper.. mmm... ;-). For meg stillet det søtsuget og varte like lenge som en godtepose, men mye mindre sukker enn en hel pose ;-)
petitt Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Gah, jeg har INGEN matlyst overhodet og konstant sånn småkvalm. Var vel det som gjorde at jeg til slutt tok en test. Bare tanken på frityrkokeren til Frozen over her gjør at jeg brekker meg
casandra1980 Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Her og sjokolademelk til frokost. Sjokolade til lunsj. Cola ... Usj.. Hvordan skal dette ende ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå