Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis jeg stryker i feks matte nå, hvordan blir det da neste halvår ? Kan man fortsette videre og ta det opp samtidig eller hva? Hilsen meget bekymret jente som snart gir opp Anonymous poster hash: 38037...136 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brennheite Badeand Skrevet 22. november 2014 #2 Del Skrevet 22. november 2014 Det kan du. Hvis du ikke burde vie neste halvår til kun å fordype deg i matte da hvis det er det du sliter med... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146824525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Del Skrevet 22. november 2014 Takk for svar. Dette er første halvår og jeg har ALLTID slitt med matte, men så lenge jeg klarer å bestå den delen er jeg overlykkelig! Jeg frykter at denne eksamen går k dass, men har fikset meg privatlærer i matte fra januar av. Er også klar for å ta opp denne eksamen neste halvår hvis jeg stryker . Måtte bare vite At det faktisk er mulig, samtidig som man fortsetter som vanlig . Problmet er at stryker jeg nå så faller hele meg i grus ( ja, jeg tar ting beldig tungt når jeg har kjempet virkelig hardt ....) Anonymous poster hash: 38037...136 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Del Skrevet 22. november 2014 Takk for svar. Dette er første halvår og jeg har ALLTID slitt med matte, men så lenge jeg klarer å bestå den delen er jeg overlykkelig! Jeg frykter at denne eksamen går k dass, men har fikset meg privatlærer i matte fra januar av. Er også klar for å ta opp denne eksamen neste halvår hvis jeg stryker . Måtte bare vite At det faktisk er mulig, samtidig som man fortsetter som vanlig . Problmet er at stryker jeg nå så faller hele meg i grus ( ja, jeg tar ting beldig tungt når jeg har kjempet virkelig hardt ....) Anonymous poster hash: 38037...136 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst.men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst. men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Da er vi på samme sted gitt! Ja mener matematikk for økonomer . Har ALLTID slitt med matte for jeg knekker liksom ikke koden!! Og alle de andre har liksom all verdens tid til kurs, ditt og datt mens jeg er med to unger, pendling og stress 😝 gjør ikke saken enklere .4 eksamener foran meg og jeg svetter oppover av tanken . Jeg vil bare bestå! En del av meg kjemper og sier jeg skal trosse alle og alt og greie det, mens den andre ser på matten og sier, hallo du klarer ikke en eneste oppgave alene, why bother.... 😳😳 Anonymous poster hash: 38037...136 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst. men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Det er kunnskapen jeg ikke har , som blir problemet her 😝 greit du skal krysse av for rett svar, men skal gjerne være nogenlunde rett og ikke vill gjetning 😝🙈 im so fucked 😝 Høres ut som du har det under kontroll til å iallfall komme deg igjennom det !👍 Anonymous poster hash: 38037...136 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst. men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Da er vi på samme sted gitt! Ja mener matematikk for økonomer . Har ALLTID slitt med matte for jeg knekker liksom ikke koden!! Og alle de andre har liksom all verdens tid til kurs, ditt og datt mens jeg er med to unger, pendling og stress gjør ikke saken enklere .4 eksamener foran meg og jeg svetter oppover av tanken . Jeg vil bare bestå! En del av meg kjemper og sier jeg skal trosse alle og alt og greie det, mens den andre ser på matten og sier, hallo du klarer ikke en eneste oppgave alene, why bother.... Anonymous poster hash: 38037...136 Anonymous poster hash: 92f6b...509 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #9 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst. men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Da er vi på samme sted gitt! Ja mener matematikk for økonomer . Har ALLTID slitt med matte for jeg knekker liksom ikke koden!! Og alle de andre har liksom all verdens tid til kurs, ditt og datt mens jeg er med to unger, pendling og stress gjør ikke saken enklere .4 eksamener foran meg og jeg svetter oppover av tanken . Jeg vil bare bestå! En del av meg kjemper og sier jeg skal trosse alle og alt og greie det, mens den andre ser på matten og sier, hallo du klarer ikke en eneste oppgave alene, why bother.... Anonymous poster hash: 38037...136 trykket visst litt fort på enter i forrige innlegg der - og vips.. har selv barn og knapt med tid så skjønner tidsklemmen din. derfor sa jeg at jeg tar en av gangen, klarer nok kanskje ikke alle dette semesteret. er også håpløs i matte, men satser på at kurset hjelper, og kanskje bittelitt flaks i tillegg.. lykke til på mandag da forresten Anonymous poster hash: 92f6b...509 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #10 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst. men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Da er vi på samme sted gitt!Ja mener matematikk for økonomer . Har ALLTID slitt med matte for jeg knekker liksom ikke koden!! Og alle de andre har liksom all verdens tid til kurs, ditt og datt mens jeg er med to unger, pendling og stress gjør ikke saken enklere .4 eksamener foran meg og jeg svetter oppover av tanken . Jeg vil bare bestå! En del av meg kjemper og sier jeg skal trosse alle og alt og greie det, mens den andre ser på matten og sier, hallo du klarer ikke en eneste oppgave alene, why bother.... Anonymous poster hash: 38037...136 trykket visst litt fort på enter i forrige innlegg der - og vips.. har selv barn og knapt med tid så skjønner tidsklemmen din. derfor sa jeg at jeg tar en av gangen, klarer nok kanskje ikke alle dette semesteret. er også håpløs i matte, men satser på at kurset hjelper, og kanskje bittelitt flaks i tillegg.. lykke til på mandag da forresten Anonymous poster hash: 92f6b...509 Men kan man velge hvor mye man vil ta i løpet av halvåret osv? Noe jeg ikke har fått med meg? Jeg meldte meg bare på linjen jeg ville og vips, 4 eksamener på rappen 😝 hva skjer feks om jeg ikke består ? Takk det samme forresten ! Anonymous poster hash: 38037...136 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #11 Del Skrevet 22. november 2014 Går også første halvår på bi i oslo nå. tar en eksamen av gangen her, har vært en tøff høst. men mener du matematikk for økonomer? der har jeg vært på to forelesninger og ikke åpnet boken. så skal melde meg på aspiri-kurset. Det er jo multiple choice, så med litt kunnskap og litt håper jeg det holder Anonymous poster hash: 92f6b...509 Da er vi på samme sted gitt!Ja mener matematikk for økonomer . Har ALLTID slitt med matte for jeg knekker liksom ikke koden!! Og alle de andre har liksom all verdens tid til kurs, ditt og datt mens jeg er med to unger, pendling og stress gjør ikke saken enklere .4 eksamener foran meg og jeg svetter oppover av tanken . Jeg vil bare bestå! En del av meg kjemper og sier jeg skal trosse alle og alt og greie det, mens den andre ser på matten og sier, hallo du klarer ikke en eneste oppgave alene, why bother.... Anonymous poster hash: 38037...136 trykket visst litt fort på enter i forrige innlegg der - og vips.. har selv barn og knapt med tid så skjønner tidsklemmen din. derfor sa jeg at jeg tar en av gangen, klarer nok kanskje ikke alle dette semesteret. er også håpløs i matte, men satser på at kurset hjelper, og kanskje bittelitt flaks i tillegg.. lykke til på mandag da forresten Anonymous poster hash: 92f6b...509 Men kan man velge hvor mye man vil ta i løpet av halvåret osv? Noe jeg ikke har fått med meg? Jeg meldte meg bare på linjen jeg ville og vips, 4 eksamener på rappen hva skjer feks om jeg ikke består ? Takk det samme forresten ! Anonymous poster hash: 38037...136 Dersom du ikke består så kan du ta kontinuasjons-eksamen til våren eller senere. Da må du melde deg opp på nytt i de fagene det gjelder og betale eksamens-avgift. Du kan snakke med en studieveileder om et annet opplegg som passer bedre for deg dersom du føler at å studere 100% er litt for mye. Det er et kontaktskjema inne på @BI. Har selv snakket med en veldig hyggelig og hjelpsom studieveileder. Eventuelt kan du få sykemelding fra din lege dersom du har gyldige grunner for å ikke ta noen av eksamenene nå, da vil de ikke telle som forsøk og du slipper å betale eksamens-avgiften på konten. Anonymous poster hash: 92f6b...509 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144183012-noen-som-har-erfaring-med-bi-et-par-spm/#findComment-146825247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå